انتخاب عینک آفتابی متناسب با فرم صورت

انتخاب فریم عینک تیفانی آفتابی متناسب با فرم صورت همواره مورد پرسش قرار می گیرد و لذا قصد داریم در این نوشتار به توضیح دقیقی پیرامون این مسئله بپردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که برای انتخاب عینک آفتابی که متناسب با فرم صورت شما بوده و یا به اصطلاح روی صورت شما نشسته باشد به مشکل خورده باشید.

فرم و حالت صورت افراد دارای اشکال گوناگونی است که به هر کدام از این حالات یک مدل عینک برازنده بوده و چهره انسان را زیبا می نماید.

با گرم شدن هوا بسیاری از افراد هستند که به دلایل مختلف برای محافظت از چشمان خود سعی می کنند تا از انواع فریم عینک porsche استفاده کنند.

بعضی مواقع شدت تابش اشعه های خورشید به اندازه ای زیاد است که فقط داشتن یک عینک آفتابی مناسب می تواند ما را از گزند این اشعه های مضر خلاصی دهد.

انتخاب عینک متناسب با صورت

اینکه چه مدل عینک آفتابی را انتخاب نماییم تا به خوبی با فرم صورت ما همخوانی داشته و چهره ما را زیبا جلوه دهد پرسش بسیاری از افرادی است که می خواهند برای خود یک عینک آفتابی مناسب خریداری نمایند.

به خاطر اینکه بتوانید یک عینک آفتابی مناسب خریداری نمایید در مرحله اول لازم است بدانید که حالت و فرم صورت شما به چه شکل است.
به طور کلی فرم و حالت صورت افراد به چهار دسته اصلی تقسیم می شود که ما در این نوشتار به این چهار حالت و نوع عینک آفتابی که برای آنها متناسب است خواهیم پرداخت.

صورت های تخم مرغی: افرادی که دارای این فرم صورت هستند در هنگام خرید به هیچ عنوان دچار مشکل نمی شوند چون هم فریم های گرد و هم فریم های مربعی به خوبی روی صورت آنها سوار می شود فقط به تنها نکته ای که باید دقت نمایند اگر اعضا صورت آنها کوچک است از عینک های با فریم بزرگ استفاده نکرده و بالعکس.

فرم صورت گرد: این افراد بهتر است تا از فریم های زاویه دار بهره بگیرند که در این خصوص مدل های مربعی و مستطیلی بهترین انتخاب برای یک عینک آفتابی مناسب برای آنها می باشد فقط باید به این نکته حتما توجه داشته باشند که اگر دارای دهانی برجسته و چشمانی درشت هستند از عینک های ریز به هیچ عنوان خریداری نمایند.

صورت های قلبی شکل: این گروه از افراد که چانه آنها از پیشانیشان کوچکتر است می توانند از عینک های خلبانی و یا هر مدل عینک آفتابی دیگری که قسمت فوقانی آن از ناحیه تحتانی آن بزرگتر است استفاده نمایند.

تمام آنچه که در بالا به آنها اشاره شد بخشی از تجربیات ما بود که در اختیار شما عزیزان قرار دادیم و امیدواریم با رعایت کردن آنها از جانب شما توانسته باشیم مشاوره و راهنمای خوبی برای انتخاب یک عینک آفتابی که متناسب با فرم صورت شما باشد ارایه داده باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.