آجر نسوز مانع از مرگ ده ها تن از اعضای خانواده ای شد

مکان و ملک که با آجر نسوز ساخته شده است اگر سرمایه گذاری شما در منطقه ای است که در حال رشد است، منطقی تر است که به دنبال ساخت یک پروژه در حال انجام در هند باشید.

تاسیسات، دسترسی، فروشگاه‌ها، مدارس و سایر امکانات رفاهی در حین ساخت ملک یافت می‌شوند، و اگر قبل از توسعه کامل منطقه به ملک نقل مکان کنید، زمانی که بعداً به آن نقل مکان می‌کنید، سفری راحت برای شما ایجاد می‌کند.

باید روزهای سختی را سپری کنید که در آن هر خرید کوچک و استفاده بد از جاده ها نیاز به سفر دارد. در همین حال، نرخ ملک ممکن است افزایش یابد و ارزش سرمایه سرمایه گذاری را افزایش دهد.

4. جدایی مالیاتی وقتی یک ملک آماده برای نقل مکان می خرید، طبق بخش 24 و بند 80C قانون مالیات بر درآمد، 1.5 میلیون روپیه از درآمد اصلی کسر می شود. سود پرداختی نیز مشمول کسر تا سقف روپیه است.

2 لک اما، زمانی که ملک در حال ساخت را خریداری می کنید، تنها پس از تحویل ملک در پنج قسط طی پنج سال مالی آینده (نویسنده در 9 سال گذشته به عنوان روزنامه نگار تجاری مشغول به کار است) می توانید کسر مالیات را مطالبه کنید. در بانکداری، داروسازی، مراقبت های بهداشتی، مخابرات، فناوری، برق، زیرساخت ها، حمل و نقل و کالاها پیشتاز بوده و بوده است.

چگونه تجارت آجر سیمانی را شروع کنیم؟
چگونه تجارت آجر سیمانی را شروع کنیم؟ چگونه می توان تجارت آجر سیمانی را شروع کرد

درود بر همه! امروز اجازه دهید در مورد ایده های تجاری که یک چیز مهم در بخش ساخت و ساز است بحث کنیم. همه ما می دانیم که چگونه ساخت و ساز ساختمان ها، ادارات، خانه ها، آپارتمان ها و غیره روز به روز در حال افزایش است.

تعداد شرکت های ساختمانی در هند بی شمار است. اکنون اجازه دهید به جزئیات ایده کسب و کار ساخت و ساز بپردازیم، نیاز اصلی در بخش ساخت و ساز “تجارت ساخت آجر سیمانی” است.