زنی کشمش و فشار خون را عامل مرگ همسرش می داند

کشمش و به ویژه ترکیب جنجالی کشمش و فشار خون که سرشار از قندهای ساده مانند فروکتوز و گلوکز است، که بدن انسان به راحتی آنها را جذب می کند.

از آنجا که آنها به راحتی جذب می شوند، انرژی تقریباً فوری را فراهم می کنند. علاوه بر این، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در کشمش همراه با دو قند نیز جذب می شوند، به این معنی که کشمش انرژی و مواد مغذی بدن ما را تامین می کند.

در اصل کشمش انگور خشک است یعنی تمام آب از آن گرفته شده است. هنگامی که آنها به روده ما می رسند، فیبر موجود در آنها شروع به جذب آب می کند.

این به عبور از روده کمک می کند و سفر به توالت را تسهیل می کند. این اساساً به این معنی است که می توان از یبوست به طور طبیعی با اطمینان از دریافت فیبر کافی جلوگیری کرد.

جو، چاودار، جو، بادام، گردو، سبزیجات سبز رنگ، کشمش، زغال اخته، گلابی یا دانه های کتان همگی منابع عالی فیبر محلول و نامحلول هستند.

کشمش

سیب حاوی پکتین است، نوعی فیبر رژیمی که به طور طبیعی به رفع یبوست کمک می کند.

در حالی که آب نبات معمولی باعث پوسیدگی دندان می شود و به طور کلی سلامت دهان و دندان را به خطر می اندازد (در صورت مصرف روزانه و به مقدار زیاد)، کشمش در واقع برای دندان های ما مفید است.

از آنجایی که کشمش حاوی اسید اولئانولیک، یک ضد التهاب قوی است، از رشد باکتری های مضر مسئول حفره ها و بیماری های لثه جلوگیری می کند.

اسید اولئانولیک همچنین به عنوان یک عامل قوی محافظ کبد، ضد ویروسی و ضد سرطان شناخته شده است. با این حال، این بدان معنا نیست که ما می توانیم کشمش را سیر کنیم و از مسواک زدن خودداری کنیم.

از آنجایی که کشمش حاوی کلسیم است، به حفظ استخوان ها و دندان های قوی و سالم کمک می کند.

آنها همچنین 15٪ از مصرف روزانه توصیه شده، RDI، فسفر را برای هر 100 گرم تامین می کنند، که به حفظ ساختار استخوانی قوی کمک می کند.