استفاده از بادام درختی با پوست امسال در تهیه عصاره گوشت گاو

بادام نیروگاه مواد مغذی است. بادام درختی با پوست امسال سرشار از پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب تک غیراشباع و فیبر است و بادام به عنوان یک غذای فوق العاده با انواع فواید تغذیه ای شناخته می شود.

بادام از خانواده گیلاس و هلو است. از کاهش چین و چروک های پوست گرفته تا مواد لازم برای داشتن قلب سالم، بادام در سراسر جهان محبوب است.

بادام منبع عالی آنتی اکسیدان است. اینها موادی هستند که از سلول های بدن در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد محافظت می کنند.

رادیکال های آزاد باعث استرس اکسیداتیو می شوند که به نوبه خود ممکن است منجر به ایجاد بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی، آب مروارید و دیابت شود.

آنتی اکسیدان های موجود در بادام به کاهش خطر ابتلا به چنین بیماری هایی کمک می کند.

مطالعه ای که برای اولین بار در دهه 90 توسط آکادمی ملی علوم ایالات متحده منتشر شد، مزایای آنتی اکسیدان ها را در برابر بیماری های دژنراتیو نشان داد.

بادام

حدود 31 ترکیب فنلی در 3 نوع مختلف بادام یافت شده است.

برای بهره مندی از حداکثر مزایای خواص آنتی اکسیدانی بادام، حتما آن را با پوست خود مصرف کنید.

مقاله ای که توسط نویسندگان CSIC، مادرید، اسپانیا در مجله علمی منتشر شد، ترکیب غنی پوست بادام را مورد توجه قرار داد. فلاونول ها، هیدروکسی بنزوئیک اسیدها و آلدئیدها دارد.

سیگار کشیدن باعث استرس اکسیداتیو می شود که منجر به آسیب ریه می شود. ثابت شده است که مصرف بادام در کاهش این آسیب مفید است.

یک کارآزمایی بالینی شامل 60 مرد سیگاری که 84 گرم بادام را طی 4 هفته مصرف کردند، آسیب ناشی از آن را 23٪ به 34٪ کاهش داد.

بادام دارای مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که ممکن است از شروع بیماری های دژنراتیو جلوگیری کند.

پوست بادام دارای محتوای آنتی اکسیدانی بالایی است، بنابراین قبل از مصرف آن را جدا نکنید.