استفاده از تلویزیون سامسونگ 55 اینچ جدید در اتاق عمل بیمارستان ها

اگر به دنبال خرید طولانی مدت و یا تلویزیون سامسونگ 55 اینچ جدید برای اتاق اصلی خانه خود هستید، تلویزیون 4K UHD سرمایه گذاری بهتری است.

به هر حال، یک MU6300 40 اینچی 499.99 دلار است، در حالی که M5300 40 اینچی با وضوح 1080p تنها 100 دلار کمتر است.

فاقد درایو رنگی 4K، فناوری HDR، سومین درگاه HDMI و نرخ تازه‌سازی است که می‌تواند با ورزش همگام شود.

همین امر در مورد تلویزیون‌ های HD سامسونگ (سری 4) نیز صادق است که با وضوحی که در تلویزیون‌ ها و دی‌ وی‌ دی‌ های با کیفیت استاندارد یافت می‌شود، وجود دارد.

این مجموعه ها از 24 تا 32 اینچ متغیر هستند، که آنها را به اندازه مناسبی برای آشپزخانه، اتاق خوابگاه، اتاق خواب کوچک یا اتاق آفتابگیر تبدیل می کند، جایی که توانایی تماشای فیلم یا تماشای یک بازی مهمتر از کیفیت تصویر یا صدا است.

اما آنها آن چیزی نیستند که برای تلویزیون اصلی خود می خواهید.

تلویزیون

سری 6 به Essential Black Pro کاهش می یابد، اما در غیر این صورت مانند سری 7 است، زیرا شامل UHD Dimming، 4K HDR Pro و 4K Color Drive Pro است (فقط MU6500 و MU6300).

این تلویزیون‌ های مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر سامسونگ 4K UHD را برای چیدمان اتاق نشیمن یا با مدل‌ های کوچک‌ تر برای اتاق‌خواب، آشپزخانه یا سایر قسمت‌های خانه که در آن تلویزیون ثانویه می‌خواهید اما نمی‌خواهید کیفیت را به خطر بیندازید، ارائه می‌دهند.

در اینجا مقایسه ای از انواع تلویزیون های UHD سری 6 سامسونگ آورده شده است.

باز هم، تلویزیون هوشمند سامسونگ، Wi-Fi/Bluetooth و وضوح 4K ویژگی های هر مدل هستند. همچنین، این لیست تنها شامل کلاس M از تلویزیون های 4K UHD است که سامسونگ در سال 2017 عرضه کرد.

با رزولوشن صفحه نمایش 3840 در 2160 پیکسل، تلویزیون های 4K Ultra HD جایگزین تلویزیون های HD (با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل) به عنوان استاندارد صنعتی شده اند.

اگرچه این مجموعه‌ها وضوحی برابر با سری QLED سامسونگ دارند، اما فاقد فناوری پیشرفته نقطه کوانتومی هستند که چنین رنگ‌های زنده و مشکی را تولید می‌کند.