استفاده از تلویزیون سامسونگ 65 اینچ خمیده در هواپیماهای ایرانی

حدود 8 سال پیش، شرکت بزرگ الکترونیک سامسونگ با مفهوم تلویزیون سامسونگ 65 اینچ خمیده آشنا شد و در سال 2013 اولین تلویزیون منحنی عرضه شد.

آنها این اصطلاح را ابداع کردند، تجربه غوطه وری بهبود یافته و زاویه دید وسیع را برای سلاح بازاریابی خود که برای جذب خریداران استفاده می شد، ابداع کردند.

ایده تلویزیون منحنی از صفحه نمایش های تئاتر IMAX خمیده الهام گرفته شده بود که ادعا می کرد تجربه ای فراگیر و زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهند.

خم شدن صفحه نمایش به این معنی است که یک صفحه منحنی باعث می شود که فرد احساس کند تصویر وسیع تری نسبت به سایرین با سایر صفحه نمایش ها دارد.

از سال 2013 تا 2017، این سه سال برای سازندگان تلویزیون منحنی مثمر ثمر بود، اما پس از آن بازار کاهش یافت.

به دلیل سقوط بازار، همه شرکت‌های دیگری که قبلاً تلویزیون‌ های منحنی تولید می‌کردند، تولید خود را متوقف کردند، اما سامسونگ تا به امروز چند مدل از تلویزیون منحنی را ارائه می‌کند.

تلویزیون

تلویزیون منحنی همیشه نسبت به تلویزیون های تخت چیزهای زیادی برای ارائه دارد زیرا دارای ویژگی های زیادی است که تلویزیون تخت نتوانست ارائه دهد.

در اینجا چند نکته وجود دارد که در مورد اینکه چرا یک تلویزیون منحنی را به یک تلویزیون مسطح انتخاب کنید، یک نقطه قوت را نشان می دهد.

در مورد تلویزیون صفحه تخت، بهترین موقعیت دید زمانی است که دقیقاً در مقابل تلویزیون در امتداد محور مرکزی آن نشسته اید که اغلب به آن موقعیت بهینه می گویند.

بنابراین اگر فردی خارج از مرکز نشسته باشد، کیفیت تصویر ممکن است تغییر کند، یعنی تصویر مخدوش یا تار شود.

اما صفحه نمایش خمیده راه حلی برای این مشکل دارد زیرا زاویه دید وسیعی دارد که می توانید بدون توجه به موقعیتی که نشسته اید تا زمانی که از کناره ها دور نشوید کیفیت تصویر یکسانی را دریافت کنید.