استفاده از سیم کابل چهار رشته در پخت ماکارونی

کابل دراپ سرویس Triplex یک سیم کابل چهار رشته سه هسته ای است. دارای دو هادی عایق برای خط فاز و یک هادی لخت برای خط خنثی. کابل دراپ سرویس Quadruplex یک هادی چهار یا چهار هسته ای است.

دارای 4 هادی؛ سه تای آنها هادی عایق برای خطوط فاز و یک هادی لخت برای خط خنثی هستند. برای تامین برق 3 فاز از تیر برق به ساختمان استفاده می شود.

هادی فاز یک کابل AAC است در حالی که هادی خنثی در AAC/AAAC/ACSR موجود است. عایق مورد استفاده در این کابل ها XLPE است که از این هادی ها در برابر رطوبت، سیمگرما و غیره محافظت می کند.

کابل‌ ها و سیم‌ های تغذیه‌ کننده اصلی، برق را از هواشناسی سرویس به ساختمان می‌رسانند. کابل های مورد استفاده برای این منظور 600 ولت THHN، جامد یا رشته ای با امتیاز 25 درصد بیشتر از حداکثر بار مورد نیاز است.

سیم های تغذیه پانل برق را به جعبه اتصال اصلی توزیع می کنند. معمولاً کابل‌های THHN توهین‌شده مشکی با امتیاز 25 درصد بیشتر از حداکثر جریان بار هستند.

سیم های غیر فلزی یا غلاف NM برای سیم کشی داخلی استفاده می شود. ممکن است از 2 یا بیش از 2 هادی عایق با یک هادی عایق یا زمین خالی تشکیل شده باشد.

لایه دیگری از روکش پلاستیکی XLPE برای محافظت بیشتر وجود دارد. آخرین نسخه NM type-B در حال حاضر توسط برقکارها برای نصب داخلی استفاده می شود.

هادی ها می توانند جامد یا رشته ای باشند. هادی های رشته ای راحت تر از طریق کانال ها عبور می کنند.

سیم تک هادی محبوب ترین انتخاب برای چیدمان برق در داخل خانه است. این در چندین گیج، رنگی (برای شناسایی فاز، خنثی و زمین) و هادی های جامد یا رشته ای موجود است.

یک سیم یکپارچه اتصالات بهتری را فراهم می کند اما سیم های تک رشته ای راحت تر از طریق مجراها عبور می کنند. هر دوی آنها در عایق های THW و THHN موجود هستند.