استفاده از پودر لباسشویی بانو در خط کشی زمین فوتبال در استادیوم ها

بسیاری از مصرف کنندگان به همان اندازه که به نوشیدنی گازدار وفادار هستند به پودر لباسشویی بانو که استفاده می کنند نیز وفادار هستند.

برخی فقط نوعی شوینده را برای لباسشویی می خرند که خانواده آنها همیشه از آن استفاده می کرده است و برخی دیگر آنچه را که در فروش است خریداری می کنند.

وقتی صحبت از مواد شوینده لباس می شود، مصرف کنندگان بیشتر نگران توانایی یک شوینده برای از بین بردن لکه ها و روشن نگه داشتن رنگ ها هستند.

با انتخاب‌های بسیار زیاد در بازار، مطمئناً شوینده‌ای را پیدا می‌کنید که متناسب با بودجه شما باشد و نیازهای شستشوی لباس‌های شما و همچنین اولویت خانواده‌تان را برای عطر و مسئولیت‌های محیطی برآورده کند.

استفاده از مواد شوینده پودری معمولاً در هر بار هزینه کمتری دارد. این نوع شوینده بیشتر روی لکه های گلی و کثیفی های روی زمین موثر است.

مواد شوینده

اگر آب بسیار سرد داشته باشید یا فقط از آب سرد برای شستشو استفاده کنید، شوینده های پودری می توانند مشکل ساز شوند زیرا ممکن است کاملا حل نشوند.

یک ترفند عالی برای مبارزه با این، استفاده از یک شیشه سنگ تراشی بزرگ است. حدود 3 فنجان آب را گرم کنید.

آن را به اتاق لباسشویی خود بیاورید، 1/4 فنجان پودر شوینده به آن اضافه کنید، آن را ببندید و تکان دهید، و آن را در دستگاه بریزید تا یک راه حل آسان و بدون آشفتگی برای مشکل باقی مانده پودری ایجاد شود. .

همیشه قبل از اضافه کردن لباس و آب، پودر شوینده را به درام لباسشویی اضافه کنید.

اگر با مشکل باقی مانده مواجه شدید، مواد شوینده را با یک لیتر آب داغ مخلوط کنید و قبل از انجام یک بار لباسشویی، آن را مستقیماً به درام لباسشویی اضافه کنید.

مایعات، پودرها و بسته های تک را می توان در تمام دمای آب استفاده کرد و تقریباً همه برندها اکنون برای استفاده در واشرهای با راندمان بالا یا استاندارد فرموله شده اند.

برای اطمینان به دنبال نماد HE باشید. هر دو نوع مایع و پودری به صورت غلیظ یا فوق العاده در دسترس هستند.