انواع پیچ جوش در موزه غنائم جنگی نگه داری می شود

پیچ ها از جمله انواع پیچ جوش، اتصال دهنده های رایجی هستند که از نظر اندازه، شکل و عملکرد مشابه میخ ها هستند.

به جز پیچ ها دارای برجستگی هایی هستند که به عنوان رزوه ها شناخته می شوند که برای گرفتن داخل سوراخ پیچ در هنگام وارد شدن پیچ به مواد در نظر گرفته شده است.

انواع مختلفی از پیچ ها در طیف گسترده ای از اندازه ها و شکل ها وجود دارد، از جمله برخی از پیچ های تخصصی، مانند پیچ های چکشی یا پیچ های دو طرفه، که با پیچ گوشتی استفاده نمی شوند.

یک پیچ از پنج قسمت قابل شناسایی تشکیل شده است. درایو شکافی در سر پیچ است که در آن باید یک پیچ گوشتی یا مته درایور برای حرکت پیچ وارد شود.

سر پیچ قسمت بالایی پیچ است که معمولاً دارای شکل دایره‌ای و پهنی برای چسباندن به بیرون مواد و جلوگیری از پاره شدن مستقیم پیچ است.

پیچ

ساق به ناحیه صاف بین سر و نخ ها اشاره دارد. انتهای پیچ به نوک و رزوه ها معروف است به قسمت برآمدگی پیچ که دور محور اصلی می پیچد.

پیچ‌ها را می‌توان در مواد مختلفی مانند بتن، آجر یا فلز استفاده کرد، اگرچه بیشتر در چوب، دیوار خشک و ماشین‌آلات دیده می‌شود.

به منظور بهبود ایمنی و موفقیت پروژه های DIY خود، توصیه می شود در مورد انواع مختلف پیچ تحقیق کنید.

این راهنما می تواند به شما کمک کند تا با چند نوع پیچ، هدف مورد نظر آنها و برخی اطلاعات در مورد نحوه انتخاب پیچ مناسب برای پروژه بعدی خود شروع کنید.

این پیچ ها نیاز به سوراخ پیلوت دارند تا با مته چکشی و مته سنگ تراشی قبل از قرار دادن پیچ، سوراخ شود. آنها به بهترین وجه توسط دو الگوی رزوه مختلف روی یک پیچ شناسایی می شوند.

اولی کوچک و محکم به شفت است، در حالی که دومی بسیار بزرگتر است و از شفت پیچ بیرون زده است.

بین یک سر صاف برای فروکش کردن پیچ یا یک سر واشر شش گوش که روی مواد قرار می گیرد، انتخاب کنید.