با دوخت لباس بچه گانه هزینه های خود را کاهش دهید

اندازه لباس کودک و کودک برای زنبور عسل در حال رشد شما! از این جدول اندازه کودک برای یافتن بهترین تناسب استفاده کنید. هر آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید، از لباس خواب نوزاد و رومپر نوزاد گرفته تا لباس های بدن نوزاد و پتوهای پوشیدنی!

برای یافتن تناسب مناسب برای زنبور کوچک خود، ما همیشه پیشنهاد می کنیم که از جدول اندازه خود شروع کنید! در حالی که همه زنبورها دارای اندازه ها و شکل های مختلف هستند، این مکان خوبی برای شروع است.
به خاطر داشته باشید که PJ های ما به دلیل نداشتن هیچ گونه بازدارنده شعله ای به خوبی ساخته شده اند. اگر می خواهید از طریق بهترین تناسب صحبت کنید، با یکی از اعضای تیم تماس بگیرید که ما خوشحال می شویم به شما کمک کنیم!

زمانی که مطمئن نیستید که چه سایز برای کودک شما مناسب است، خرید لباس کودک می تواند سخت باشد! در حالی که سایزها اغلب بر اساس سن نشان داده می شوند، مهم است که از جدول اندازه لباس کودک ما برای بررسی وزن و قد استفاده کنید تا بهترین سایز را برای کودک خود تعیین کنید.

  • دوخت لباس بچه گانه 1401 به‌عنوان «NB» نشان داده می‌شوند. این به کودک شما بستگی دارد، اما لباس نوزادان معمولاً 4 تا 6 هفته پس از آوردن نوزاد از بیمارستان به خانه مناسب است. لباس‌های نوزادان معمولاً برای مناسب نوزادان 6 تا 9 پوندی و طولی تا 21.5 اینچ طراحی می‌شوند.
  • اندازه لباس‌های نوزاد معمولاً از محدوده سه ماهه استفاده می‌شود: 0 تا 3 ماهگی، 3 تا 6 ماهگی و غیره. هنگامی که کودک یک ساله شد، سایزها از محدوده 6 ماهگی استفاده می‌کنند: 12 تا 18 ماه و 18 تا 24 ماه. لباس های ما تا 24 ماهگی جایی برای پوشک می گذارد!
  • لباس های کودک نوپا بر اساس سال اندازه گیری می شوند و از دو سالگی تا پنج سالگی در دسترس هستند. این اندازه ها با سن و T نشان داده می

جدول اندازه کودک ما امیدواریم به شما کمک کند تا مناسب کودک را پیدا کنید! اگر قد و وزن کودک را می دانید، باید بتوانید لباس اندازه مناسب برای زنبور کوچک خود پیدا کنید.

اگر قد و وزن آن ها را نمی دانید، سعی کنید از سن آن ها (پره مه، نوزاد، 0-3 ماه، 3-6 ماه و …) برای انتخاب سایز مناسب استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر برای یک نوزاد تازه متولد شده لباس خواب می‌خرید، احتمالاً سایز نوزاد یا «NB» را انتخاب می‌کنید. هنگامی که کودک از اندازه نوزادی خارج شد، احتمالاً 0-3 ماهگی را انتخاب خواهید کرد.

در حالی که اندازه گیری بر اساس سن است، ممکن است کودک بیش از 3 ماه قبل از اینکه از اندازه 0 تا 3 ماهه بزرگتر شود، باشد.

یا ممکن است برعکس آن نیز صادق باشد! ممکن است کودک قبل از رسیدن به آن سن از اندازه بزرگ شود. همه نوزادان متفاوت هستند!