با روفرشی مهدکودک کودکانتان را سریعا به پایان برسانید

بسیاری از معلمان معتقدند که آموزش از روی فرش تمرینی است که باید پس از مهدکودک به پایان برسد. بحث این است که دانش آموزان باید خودکنترلی را تمرین کنند و بتوانند از صندلی خود یاد بگیرند.

در دنیای واقعی، بزرگسالان نمی توانند برای کار روی زمین بنشینند. نظر من این است که این معلمان درست می گویند. اما، من در محل کار به بزرگسالان آموزش نمی دهم. من به کودکانی آموزش می دهم که آن سطح تمرکز یا بلوغی که یک بزرگسال باید داشته باشد را ندارند.

کار روی زمین در یک گروه کوچک نباید تمام روز و هر روز انجام شود. هر کودک در نشستن در صندلی خود برای انجام کارهای کتبی و نشان دادن خویشتن داری تمرین زیادی خواهد داشت.

اما، اگر انتظار دارید که کودکان (حتی در دوران راهنمایی) روزی 6 ساعت آرام در صندلی های خود بنشینند و دیوانه نشوند، احتمالا اخیراً در کلاس رشد کودک شرکت نکرده اید.

ما در بزرگسالی حتی وقتی برای مدت طولانی در یک مکان می نشینیم عصبانی می شویم. به آخرین جلسه کارکنان یا کنفرانس توسعه حرفه ای که در آن شرکت کردید فکر کنید.

به احتمال زیاد روفرشی کشدار متوجه دیگرانی شده اید که یا با همسایه صحبت می کنند، در گفتگوی حاضر با گوینده شرکت می کنند یا در مورد چیزی خیال پردازی می کنند.

هر تحقیق  روفرشی مخمل کشدار مبتنی بر مغز نشان خواهد داد (در هر سنی)، ما قادر به پردازش اطلاعات پس از نشستن بیش از حد طولانی نیستیم. به سادگی در یک گوش فرو می رود و تقریباً به معنای واقعی کلمه از گوش دیگر خارج می شود تا فراموش شود.

این امر  روفرشی مخمل ابریشم به ویژه در مورد کودکانی که مجبور می شوند ساعت ها به ساعت در یک صندلی بنشینند و یادداشت برداری کنند یا به یک سخنرانی گوش دهند صادق است.

من معمولاً  روفرشی کشدار ترک سعی می‌کنم 10-15 دقیقه از روی فرش (کل گروه) تدریس کنم، دانش‌آموزان را در یک نوع فعالیت یادگیری مشارکتی در اتاق حرکت کنم تا مفهوم را تمرین کنند، به فرش برگردم تا در مورد یادگیری صحبت کنم.

و در نهایت برای تکمیل کار مستقل به کرسی فرستاده شد. سطح حفظ بیشتر از کل گروه از روی صندلی ها خواهد بود. هر چه دانش‌آموزان درگیر فرآیند باشند، تعامل بیشتری می‌شود و همه به همان اندازه از یکدیگر یاد خواهند گرفت.

منابع:

    1. Learning at the Carpet
  • تبلیغات: 
  1. نقش اصلی سوهان عسلی در جشنها و سنتهای مختلف
  2. ۱۰ اصل مهمی که افراد شاد در زندگی فراموش نمی کنند
  3. چگونه راز موفقیت ثروتمندان را بفهمیم
  4. جایگاه انواع کلم در صیفی جات و منشا آن در بیماریها!