با زئولیت اکسیژن ساز بیماری آسم را درمان کنید

زئولیت به طور طبیعی در طبیعت وجود دارد. این ماده معدنی متعلق به سیلیکات است. خواص زیادی دارد که به لطف آنها در باغبانی و آکواریوم استفاده می شود.

بزرگترین مزیت آن این است که کاملاً ایمن و زیست محیطی است. در فروشگاه ها می توانید آن را در بخش های مختلف پیدا کنید، اما به طور طبیعی به صورت سنگ وجود دارد.

زئولیت اکسیژن ساز یک عامل واقعا ارزشمند است که به طور گسترده در باغبانی استفاده می شود. بدون دلیل نیست. از شسته شدن مواد معدنی از خاک جلوگیری می کند و همچنین حامل کود است.

علاوه بر این، تأثیر مثبتی بر خواص بستر دارد. زئولیت آب را جذب می کند و تمام مواد با ارزش را در خود نگه می دارد و سپس به گیاه باز می گردد. این بدان معنی است که گل را می توان کمی کمتر آبیاری کرد.

زئولیت اغلب در حوضچه ها استفاده می شود. به تصفیه آب کمک می کند. برای ماهی ها اهمیت زیادی دارد زیرا مواد مضری مانند آمونیاک را به دام می اندازد که می تواند به سلامت آنها آسیب برساند.

این به تمیز نگه داشتن آب کمک می کند. بنابراین می توان آن را دارای اثر فیلترینگ دانست. همچنین اغلب در مخازن بزرگ استفاده می شود.

اگر فقط قصد دارید در باغچه خود چمن بکارید، زئولیت می تواند به شما در تهویه مناسب خاک کمک کند. به همین دلیل از خشک شدن چمنزار به ویژه در هنگام گرمای شدید جلوگیری می شود.

علاوه بر این، تمام مواد مغذی را حفظ می کند. برخلاف آنچه که به نظر می رسد، زئولیت ریز را می توان برای چمن هایی که قبلا رشد کرده اند نیز استفاده کرد. سپس روی ریشه زایی مناسب و بهبود خاک تأثیر می گذارد.

بدون شک اگر به باغ خود اهمیت می دهید، نمی توانید استفاده از زئولیت را فراموش کنید. به حفظ رشد مناسب گیاهان کمک می کند، زیرا مواد مغذی را ذخیره می کند و دائماً آنها را به خاک می رساند. 

بر اسیدیته زمین و هوادهی آن تأثیر می گذارد. علاوه بر این، زئولیت مواد مضر را جذب کرده و آنها را از بین می برد و از فضای سبز محافظت می کند.