با صابون کوسه آرپی اصل می توانید پوستی شفاف داشته باشید

خاک رس افزودنی فوق العاده به یک صابون دست ساز طبیعی است. ساختار آن به این معنی است که در جذب کثیفی و چربی از پوست عالی است و به آن ظاهری تازه و نرم می دهد.
این باعث می شود که برای پوست های چرب به خصوص مفید باشد، اگرچه پوست های معمولی و خشک نیز ممکن است فواید آن را احساس کنند.
برای پوست های خشک توصیه می کنم از خاک رس سبک تر مانند کائولن به جای خاک رس های جاذب تر مانند بنتونیت یا ایلیت استفاده کنید.
امروز یک سری صابون با خاک رس و صابون کوسه آرپی اصل به عنوان یک افزودنی درست می کنم. این اولین پست از دو پست در این مورد است. در این پست، من از خاک رس سبز فرانسوی، گل رز، خاک رس قرمز استفاده می کنم.
خاک رس سبز فرانسوی یک خاک رس ایلیت است. این بدان معنی است که در جذب آب، روغن و سموم از پوست خوب است.
از آنجایی که این صابون‌های رسی بخشی از سری طبیعی ما هستند، ما از روغن‌های ضروری و بدون رنگ مصنوعی استفاده می‌کنیم.
رنگ حاصل از صابون، رنگ خاک رس هایی است که به عنوان بخشی از دستور غذا استفاده می کنیم. اگر اسانس ها رنگ قوی داشته باشند (مانند پرتقال) به رنگ صابون نیز کمک می کند.
صابون خاک رس سبز فرانسوی را با علف لیمو و لیموترش معطر می کنیم و آن را با غنچه های رز و گلبرگ گل همیشه بهار تزئین می کنیم.
صابون خاک رس قرمز با چوب سدر، پرتقال و علف لیمو عطر خواهد شد. آن را با برگ های چای تزئین می کنیم صابون خاک رس صورتی با رایحه پالماروزا و ترنج و با نمک صورتی هیمالیا تزئین می شود.
دستور العملی که ما استفاده می کنیم همان دستوری است که تاکنون برای تمام صابون های طبیعی خود استفاده کرده ایم. بدون نخل و وگان است و به همین دلیل برای اکثر افراد مناسب است.
تمام روغن های سفت را در یک کاسه پلاستیکی بزرگ وزن کرده و ذوب کنید. مایکروویو مفید است اما در صورت تمایل می توانید این کار را در قابلمه انجام دهید. روغن های مایع را اضافه کنید و بگذارید خنک شود.
محلول لیمو را درست کنید. برای دریافت دستورالعمل‌های دقیق درباره نحوه انجام این کار، راهنمای من برای ساختن اولین صابون خود را در اینجا بگیرید.
مطمئن شوید که از عینک و دستکش خود استفاده می کنید. شیره خود را وزن کرده و سپس آب خود را در ظرفی جداگانه وزن کنید. لیمو را به آب اضافه کنید و چند دقیقه هم بزنید. روی آن را بپوشانید و سپس در جای امن بگذارید تا خنک شود. عطر و خاک رس خود را وزن کنید.