تولید شکلات آلمانی از عناصر اصلی رشد اقتصادی سنگاپور

فرآیند تولید شکلات آلمانی با برداشت اول کاکائو، تصفیه کاکائو با خشک کردن و برشته کردن آن به طوری که به دانه های کاکائو تبدیل می شود، آغاز می شود.

سپس این دانه های کاکائو برای تمیز کردن و آسیاب به شرکت های تولیدی ارسال می شود. هنگامی که دانه های کاکائو به طور کامل آماده شدند، به کشورهای دیگر وارد یا صادر می شوند که در آنجا به انواع مختلف محصولات شکلاتی تبدیل می شوند.

امروزه، مانند قرن ها پیش، شکلات به طور جهانی مورد علاقه همه است، و بیشتر به دلیل انواع خوش طعمی که در آن وجود دارد. با توجه به انتخاب های فراوانی که ممکن است مجبور به انجام آن شوید، گاهی اوقات انتخاب یک نوع شکلات بسیار دشوار است.

در نهایت، تصمیم شما به نوع طعم شکلاتی که ترجیح می دهید بستگی دارد و هر نوع شکلاتی دارای نسبت های متفاوتی از شکر، شیر و سایر مواد است که طعم منحصر به فردی به آن ها می بخشد.

برای کمک به شما، در زیر انواع شکلات ها را به تفصیل شرح داده ایم.

شکلات

شکلات شیری معمولاً از شکلات تلخ با سطوح کم کاکائو اما قند بالا و یک محصول شیری که می تواند شیر جوشانده، شیرخشک یا شیر تغلیظ شده باشد، تولید می شود.

در مقایسه با شکلات تلخ، شکلات شیری طعم سبک تر و شیرین تری دارد.

شکلات شیری با یا بدون طعم اضافه به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی یا سوپر مارکت ها در دسترس است.

اما هدف شما همیشه باید این باشد که بهترین آن را انتخاب کنید که به وضوح براق تر و کمتر از شکلات تلخ ترد باشد.

شکلات شیری نیز باید هنگام شکستن آن صدایی تند ایجاد کند، در غیر این صورت ممکن است به این معنی باشد که بدون در نظر گرفتن قیمت آن، شکلات با کیفیت پایینی دارید.