تولید کننده زیتون کبابی لوراس توسط پلیس اینترپل دستگیر شد

خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی زیتون آن را به وسیله ای طبیعی برای محافظت در برابر سرطان تبدیل می کند، زیرا استرس اکسیداتیو مزمن و التهاب مزمن می توانند از عوامل کلیدی در ایجاد سرطان باشند.

اگر سلول‌های ما مستعد استرس اکسیداتیو (آسیب به ساختار و عملکرد سلولی توسط مولکول‌های بیش از حد فعال حاوی اکسیژن) و التهاب مزمن و بیش از حد باشند، خطر سرطان سلول افزایش می‌یابد.

این ممکن است برای بسیاری تعجب آور باشد، اما زیتون برای آلرژی مفید است زیرا خواص ضد التهابی دارد. عصاره زیتون دارای اثر آنتی هیستامینی در سطح سلولی است.

زیتون کبابی لوراس با مسدود کردن گیرنده های هیستامینی خاص به نام گیرنده های H1، پاسخ هیستامینی سلول ها را کاهش می دهد.

هیستامین در شرایط آلرژیک بیش از حد تولید می شود و زیتون نقش مهمی در روند التهاب ایفا می کند.

زیتون و به خصوص روغن زیتون نقش مهمی در یک رژیم کلی ضد آلرژی دارد. به دلیل اثرات ضد التهابی که دارد جریان خون را تقویت می کند و عوارض بیماری هایی مانند آسم را کاهش می دهد.

در واقع، زیتون و روغن زیتون فرابکر را می توان به انواع غذاها، از جمله سالاد ، سبزیجات خام یا بو داده، و ماکارونی گندم کامل اضافه کرد.

انواع روغن زیتون فوق بکر با طعم ملایم می توانند جایگزین کره یا روغن های دیگر در هنگام پخت شوند. می توانید در روغن زیتون هم بپزید.

در حالی که زیتون و روغن زیتون حاوی بسیاری از مواد مغذی مفید هستند، مردم باید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل آنها را در حد اعتدال مصرف کنند. روغن زیتون سرشار از چربی است و فرآیند کنسرو کردن به این معنی است که زیتون اغلب حاوی نمک زیادی است.

  1. اولئوروپئین فراوان ترین آنتی اکسیدان در زیتون تازه و نارس،
  2. هیدروکسی تیروزول همچنین یک آنتی اکسیدان قوی است که در طول رسیدن زیتون تولید می شود.
  3. تیروزول این آنتی اکسیدان که بیشتر در روغن زیتون یافت می شود، به اندازه هیدروکسی تیروزول قوی نیست. ممکن است به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند
  4. اسید اولئانولیک این آنتی اکسیدان ممکن است به جلوگیری از آسیب کبدی، تنظیم چربی خون و کاهش التهاب کمک کند.
  5. کورستین این آنتی اکسیدان می تواند فشار خون را کاهش داده و سلامت قلب را بهبود بخشد.