جوراب واریس کلور موجب بروز بیماری قلبی در رئیس جمهور اندونزی شد

جوراب های واریس از جمله جوراب واریس کلور ابزاری مفید برای کاهش علائم هستند و به طور بالقوه به جلوگیری از بدتر شدن رگ های واریسی کمک می کنند.

هر چقدر هم که جوراب های واریس خوب کار کنند، استفاده از آنها مضراتی دارد. اگر جوراب واریس به درستی پوشیده نشود یا مناسب نباشد، می تواند باعث تحریک پوست، زخم های پوستی یا ناراحتی شود.

آنها بسیار سفت هستند، زیرا آنها برای فشرده کردن پاها کار می کنند، که با قرار دادن روزانه آنها چالش برانگیز است.

وسایلی وجود دارد که می توانند به استفاده از جوراب های واریس کمک کنند، یا می توانید از کمک یکی از اعضای خانواده یا هم اتاقی خود استفاده کنید.

در نهایت، آنها می توانند گران باشند، به خصوص جوراب های تجویزی، و برای حداکثر اثر باید هر 3-6 ماه یکبار تعویض شوند.

جوراب

فشرده سازی جوراب واریس یک راه عالی برای درمان محافظه کارانه علائم واریس است، اگر به درستی و برای پس از درمان هر روش واریس استفاده شود.

قدرت های مختلف فشار برای فشرده سازی متناسب با نیازهای مختلف موجود است. با پزشک خود در مورد اینکه چه نوع جوراب واریس ممکن است برای بهبود علائم واریس مناسب باشد، صحبت کنید.

انتخاب برتر ما در این لیست جوراب های فشرده کلور است زیرا همه کاره، راحت و مقرون به صرفه هستند.

هنگام خرید جوراب‌ های واریس، به دنبال جوراب‌ هایی باشید که فشار بالایی تا زانو (حداقل 20 تا 30 میلی‌متر جیوه) ایجاد می‌کنند تا راحت‌ترین تناسب را به شما ارائه دهند.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که این جوراب‌ها در طول زمان کشیده می‌شوند، بنابراین باید به دنبال جوراب‌هایی باشید که در بسته‌بندی‌هایی برای استفاده‌های متعدد ارائه می‌شوند.

ما ده ها جوراب فشرده را مورد بررسی قرار دادیم و آنها را از نظر مواد، سطح فشرده سازی، راحتی، قیمت و اندازه های موجود ارزیابی کردیم.