خسارت تولیدی شیره توت سفید در آتش سوزی و عدم پرداخت بیمه

عجیب به نظر می رسد و به سختی شناخته شده است، اما کاملاً خوشمزه است: ملاس نوعی موجودیت سایه دار را در کنار سایر شیرین کننده های گیاهی که اخیراً محبوب شده اند ایجاد می کند.

این شربت شیرین قهوه ای تیره حتی بسیار جلوتر از رقبای خود است زیرا کالری نسبتاً کمی دارد، تعداد نسبتاً زیادی مواد مغذی دارد و در مقایسه با قیمت بسیار مناسبی دارد.

از نظر طعم، شیره توت سفید ۱۴۰۱ نیز مجبور نیست پشت رقبای خود پنهان شود. مایع شربتی در حین تولید شکر از چغندرقند یا نیشکر به دست می آید که طی آن کریستال های شکر در چندین فرآیند تصفیه و تبخیر از شیره گیاه جدا می شوند.

در تمام طول سال می توانید ملاس بخرید.

Turkish Tahin Pekmez / Tahini and Molasses. Breakfast concept.

تمایزی بین ملاس روشن که هنوز حاوی مقدار زیادی کریستال قند است و ملاس تیره یا سیاه که فقط حدود 60 درصد قند دارد، وجود دارد.

قدرت شیرین کنندگی آن به نسبت کمتر است، اما با طعم شدید مالت که یادآور شیرین بیان است مشخص می شود و حاوی تعداد زیادی مواد معدنی است.

ملاس تیره به طور سنتی به عنوان یک داروی ضد التهابی و اخیراً به عنوان یک پاک کننده رادیکال های آزاد استفاده می شود. همانطور که بسیاری از طرفداران ادعا می کنند که آیا واقعاً علیه سرطان کار می کند یا خیر، مشکوک است و از نظر علمی ثابت نشده است.

با این حال، آنچه مسلم است این است که ملاس سیاه مقدار زیادی پتاسیم و با 3.7 گرم پروتئین، حدود 240 میلی گرم منیزیم و تقریباً 15 میلی گرم آهن، می تواند سهم قابل توجهی در تامین مواد مغذی و مواد معدنی مهم به ویژه برای گیاهخواران و وگان ها

ملاس سیاه در مقایسه با سایر انواع شربت، برای افرادی که به ظاهر فکر می کنند، جایگزین خوبی است زیرا حاوی مقادیر قابل توجهی قند کمتری است.