داماد با کفش کشتی پسرانه در تالار عروسی ظاهر شد

محکم بودن مهم ترین ویژگی یک کفش کشتی پسرانه خوب است. کفش باید تا جایی که ممکن است راحت باشد بدون اینکه پوست کشتی گیر را نیشگون بگیرد یا انگشتان پا را فشار دهد.

نوع مواد برای سلامت پای یک کشتی گیر بسیار مهم است و هنگام خرید یک جفت کفش با کیفیت باید در نظر گرفته شود.

کفش‌های کشتی کامل چرمی حداکثر پشتیبانی را با گردش هوای کم یا بدون گردش هوا فراهم می‌کنند.

این خبر خوبی برای پاهای عرق کرده نیست زیرا باکتری ها و قارچ ها محیط های مرطوب را کاملا دوست دارند.

اگر مستعد ابتلا به پاهای گرم و عرق می‌شوید، باید کفش‌هایی با مواد مشبک در نظر بگیرید تا گردش هوا بهتر و سلامت کلی پا را فراهم کند.

این یک ترجیح شخصی است و باعث افزایش یا کاهش توانایی های ورزشی کشتی گیر نمی شود.

کفش

با این حال، چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید که آیا باید جوراب را با کفش های کشتی خود بپوشید.

همیشه از جوراب های نخی استفاده کنید و هرگز از جوراب های نایلونی استفاده نکنید. این به این دلیل است که نایلون باعث می شود حتی بیشتر از جوراب های نخی عرق کنید.

همچنین پنبه نسبت به نایلون قابلیت تنفس بیشتری دارد، به این معنی که هنگام پوشیدن کفش و جوراب برای مدت طولانی، احتمال کمتری برای ایجاد باکتری و قارچ وجود دارد.

روی جوراب های با کیفیت خوب سرمایه گذاری کنید که نه تنها از پاهای شما محافظت می کند، بلکه از مواد داخلی کفش کشتی نیز محافظت می کند.

جوراب‌ های ارزان‌ تر می‌ توانند باعث خراشیدگی شوند، زیرا پاهای شما عرق کرده و مرطوب می‌شوند، جوراب‌های بی‌کیفیت می‌توانند رنگشان را بگیرند و داخل کفش‌تان را لکه‌دار کنند.

هنگامی که در حال خرید یک جفت کفش کشتی هستید، ایده خوبی است که کفش را در حالی که همان جورابی را که قصد دارید همراه با کفش کشتی استفاده کنید، بپوشید، امتحان کنید.