دفتر نت موسیقی برای خواننده خوش صدای ایران حاشیه ساز شد

خلاصه مطلب: در این مقاله با در نظر گرفتن روندهای فعلی و پیش بینی شده به افزایش اندازه بازار نوت بوک کاغذی می پردازیم. ما عوامل محرک پشت این روندها را مورد بحث قرار می‌دهیم و به این می‌پردازیم که چگونه همه‌گیری و سایر رویدادهای جهانی باعث افزایش تقاضا برای نوت‌بوک می‌شوند.
ما همچنین به دو بخش در صنعت دفتر نت موسیقی نگاه می کنیم که بیش از حد در حال رشد هستند. اینها شامل نوت‌بوک‌های بازیافتی پایدار و بخش‌های سلامتی ذهن‌آگاهی است که با سرعت شگفت‌آوری در سطح جهانی رشد می‌کنند.
مردم نوشتن را دوست دارند. با افزایش دامنه نوت سامسونگ در چند سال پیش و محصولات جدیدتری مانند Remarkable، به نظر معقول به نظر می رسد که باور کنیم نوت بوک و کاغذ سنتی به آرامی جذابیت خود را از دست می دهند.
زمان خلاف این را ثابت کرده است. مردم نوشتن را دوست دارند و مردم مجلات، دفترچه ها، خاطرات روزانه و برنامه ریزان خود را بیشتر دوست دارند.
همه پیش بینی های بازار رشد را برای بازار نوت بوک کاغذی پیش بینی می کند. و در این بازار، به نظر می‌رسد که محصولات خاصی مانند نوت‌بوک‌های بازیافتی و برنامه‌ریزان تمرین تناسب اندام، محبوب خواهند بود.
طبق گزارشی از Technavio، بازار نوت بوک های کاغذی طی سه سال آینده با کمی بیش از 81 میلیون دلار رشد خواهد کرد و به بیش از 416 میلیون دلار خواهد رسید، که آمریکای جنوبی بهترین بازار و APAC بزرگترین بازار است.
چه چیزی باعث این رشد و تقاضا برای نوت بوک های کاغذی در چنین دنیای دیجیتالی می شود؟ یکی از کاربردهای آشکار دانش آموزان و فراگیران در سراسر جهان است.
همانطور که آموزش در دسترس تر و انعطاف پذیرتر می شود، دانش آموزان در حال افزایش هستند و تقاضا برای دفترچه یادداشت افزایش می یابد.
با وجود نرم‌افزارها و برنامه‌های متعددی که برای یادداشت‌برداری و کار گروهی موجود است، دانش‌آموزان به‌ویژه هزاره‌ها هنوز ترجیح می‌دهند از دفترچه‌های کاغذی برای مطالعات خود استفاده کنند.
تحصیل در خانه در برخی کشورها در سال گذشته افزایش یافته است. والدین مجبور بودند فرزندان خود را در خانه آموزش دهند زیرا مدارس در اوج شیوع همه گیر بسته بودند.
برخی از این تغییر استقبال کردند و بسیاری از والدین به تحصیل در خانه ادامه دادند و تقاضا برای دفترچه و لوازم التحریر را افزایش دادند.