زردچوبه کیلویی در اروپا به طلای ناب معروف است

زردچوبه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی ، ضد جهش زا، ضد میکروبی و ضد سرطانی آن به طور سنتی در کشورهای آسیایی به عنوان یک گیاه دارویی استفاده می شود.

کورکومین، پلی فنول، نشان داده شده است که مولکول های سیگنال دهی متعدد را هدف قرار می دهد و در عین حال فعالیت در سطح سلولی را نیز نشان می دهد، که به حمایت از مزایای سلامتی متعدد آن کمک کرده است.

نشان داده شده است که برای شرایط التهابی، سندرم متابولیک، درد ، و به مدیریت شرایط التهابی و دژنراتیو چشم کمک می کند.

زردچوبه کیلویی 1401 از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

علاوه بر این، نشان داده شده است که برای کلیه ها مفید است.

در حالی که به نظر می رسد مزایای درمانی بی شماری برای مکمل کورکومین وجود دارد، بیشتر این فواید به دلیل اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن است.

علیرغم فواید گزارش شده آن از طریق مکانیسم های التهابی و آنتی اکسیدانی، یکی از مشکلات عمده مصرف کورکومین به خودی خود فراهمی زیستی ضعیف آن است که به نظر می رسد در درجه اول به دلیل جذب ضعیف، متابولیسم سریع و حذف سریع باشد.

چندین عامل برای بهبود فراهمی زیستی کورکومین با پرداختن به این مکانیسم‌های مختلف آزمایش شده‌اند.

بسیاری از آنها برای مسدود کردن مسیر متابولیک کورکومین به منظور افزایش فراهمی زیستی آن ساخته شده اند.

به عنوان مثال، پیپرین، یک تقویت کننده فراهمی زیستی شناخته شده، جزء فعال اصلی فلفل سیاه است و با افزایش 2000 درصدی فراهمی زیستی کورکومین همراه است.

بنابراین، به نظر می رسد که مسئله فراهمی زیستی ضعیف با افزودن عواملی مانند پیپرین که فراهمی زیستی را افزایش می دهد، حل می شود، بنابراین یک کمپلکس کورکومین ایجاد می کند.