زنی با پختن شیرینی کلمپه در اصفهان فرزندانش را تشویق به ادامه تحصیل می کند

کرمان را به شیرینی هایش مانند شیرینی کلمپه در اصفهان می شناسند و مسافرانی که به این شهر سفر می کنند حتما باید از گنجینه ملی قنادی حاج خلیفه در میدان امیر چخماق دیدن کنند.

در اینجا می توانید شیرینی های معروف ایرانی باقلوا (متفاوت از انواع یونانی و ترکی)، کلمپه (کوکی های سوراخ دار)، لوزه نارگیل (الماس نارگیل) و پشمک (نخ نبات) را امتحان کنید.

کلمپه نوعی شیرینی است که با دارچین، شکر و گردوی کوبیده شده پر شده است، البته بسته به منطقه، انواع مختلفی دارد.

به عنوان مثال در کرمان کلمپه وجود دارد که در مرکز آن خرمای چرخ کرده نیز وجود دارد. رویه ها با شکل های دایره ای فرو رفته و قبل از پخت به خمیر فشار داده می شوند.

در حالی که کلمپه در هر زمان خوش طعم است، یک صبحانه مقوی در حال حرکت یا یک میان وعده میان‌وعده سیرکننده را نیز به همراه دارد.

شیرینی

دسرهای خاورمیانه خوشمزه ترین دسرهای روی زمین سبز خدا هستند! در میان آنها، شیرینی های ایرانی دسته ای عالی هستند که می توانید برای یافتن غذای مورد علاقه خود گشت و گذار کنید!

با ما همراه باشید تا شیرینی های ایرانی بسیار عالی را بشناسید. از خواندن این مقاله لذت بخش لذت ببرید.

شیرینی کلمپه یک کلوچه کامل به سبک ایرانی است. این کلوچه ها در عید نوروز بسیار معروف هستند و در فصل بهار بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند.

انواع مربای که وسط کلوچه ها ریخته می شود آن ها را به طرز باورنکردنی خوشمزه و بامزه می کند.

اگر می خواهید شیرینی ها یا کلوچه هایی با ماندگاری بالا و در عین حال خوشمزه تهیه کنید، این شیرینی های شیرینی می توانند بهترین گزینه باشند. منتظر چی هستی؟ فقط به دنبال آن بروید!

شیرینی کلمپه نوعی شیرینی بسیار محبوب است. اگر ایرانی ها برای اولین بار به خانه یکدیگر می روند، معمولا یک جعبه شیرینی می خرند تا میزبان را خوشحال کنند.