زنی با پودر صابون بیبی لند کیک وانیلی می پزد

بسیاری از مصرف‌ کنندگان پودر صابون بیبی لند در راهروی پودر لباس‌ شویی فروشگاه‌ های مواد غذایی به‌ دنبال این هستند که آیا خرید پودر صابون عاقلانه‌ تر است یا مواد شوینده مایع سپس تصمیم بگیرند.

به طور کلی پودر صابون دو مزیت متمایز نسبت به شوینده های مایع دارد. اول از همه، نسبت به محصولات مایع ارزان تر است. ثانیاً، معمولاً در یک ظرف مقوایی بسته بندی می شود که بازیافت آن آسان است.

از سوی دیگر، تعدادی از مصرف کنندگان بر این باورند که مواد شوینده مایع نسبت به پودر شوینده قدرت لکه بری برتری دارد.

این تا حدی به این دلیل است که مقادیر کمی از مواد شوینده مایع را می توان به طور مستقیم روی لکه قبل از چرخه لباسشویی اعمال کرد، بنابراین احتمال ناپدید شدن لکه افزایش می یابد.

علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان محیط زیست هشدار می دهند که محتوای شیمیایی بالای مواد شوینده پودری می تواند به طور جدی تعادل اکولوژیکی موجود در آبراه ها را مختل کند.

مواد شوینده

به منظور به حداقل رساندن آسیب های زیست محیطی، این کارشناسان توصیه می کنند پودرهای صابون با غلظت بالا را انتخاب کنید که حاوی مواد افزودنی مصنوعی و مواد شیمیایی مانند عطرهای مصنوعی نیستند.

معمولاً از مواد ضد لک که به عنوان سورفکتانت ها شناخته می شوند و همچنین نرم کننده های آب، پرکننده ها و در برخی موارد آنزیم ها، سفید کننده ها و عطرها تشکیل شده است.

بسیاری از مصرف کنندگان پودر را به مایع شوینده ترجیح می دهند زیرا قیمت آن مقرون به صرفه تر است و معمولاً در یک ظرف سازگار با محیط زیست بسته بندی می شود.

برخی از پودرها حاوی مواد اضافی مانند سفید کننده و آنزیم ها هستند تا قابلیت های ضد لک و روشن کننده رنگ را افزایش دهند.

علاوه بر این، بسیاری از پودرهای شوینده حاوی عطرهایی هستند که می توانند اقلام شسته شده را با بوی خاصی القا کنند.