ست تفنگ اسباب بازی ارتشی در فروشگاه های لوازم شکار به مشریان غالب می شود

شرکت های تولید اسباب بازی در هند
امروزه بسیاری از شرکت‌های «ساخت هند» در هند افتتاح شده‌اند که در زمینه تولید اسباب‌بازی فعالیت می‌کنند

. مثل ست تفنگ اسباب بازی ارتشی شرکت تولید اسباب بازی در مسیر توسعه سریع در هند است. در صورت تمایل می توانید با گرفتن حق امتیاز از این شرکت ها نیز کسب و کاری راه اندازی کنید. کسب و کار ساخت اسباب بازی های خانگی در هند می تواند به آرامی رشد کند که در مقابل آن اسباب بازی های چینی چیزی نیست.

بیاموزید که چگونه با کسب اطلاعات در مورد سودآورترین ایده های تجاری، ثروتمند شوید.

فرآیند ساخت اسباب بازی
اگر اهل ساختن اسباب بازی های نرم هستید، می توانید آنها را با استفاده از چرخ خیاطی که لباس می دوزند درست کنید. و جدای از این، اگر می‌خواهید وسایل یا اسباب‌بازی‌هایی با باتری بسازید، می‌توانید آن را با کمک دستگاه اتوماتیک بسازید.

مجوز لازم برای کسب و کار تولید اسباب بازی
ثبت کسب و کار: – اول از همه، شما باید کسب و کار خود را تحت Udyog Aadhaar یا MSME ثبت کنید، با این کار از کمک مالی دولت بهره مند خواهید شد.
مجوز تجارت: – برای دادن نام تجاری به کسب و کار خود باید مجوز تجارت را دریافت کنید.
ثبت GST: – از زمان معرفی GST توسط دولت. ثبت نام در GST برای همه بازرگانان اجباری شده است ، بنابراین شما باید در آن ثبت نام کنید.
NOC: – برای راه اندازی یک کارخانه اسباب بازی سازی باید NOC را بگیرید که از تابلوی آلودگی دریافت می کنید.
برای راه اندازی کسب و کار محصولات غذایی خود، تحت FSSAI مجوز دریافت

نیاز به نیروی انسانی برای کسب و کار تولید اسباب بازی
اگر قصد راه اندازی یک کارخانه تولید اسباب بازی را دارید، به تعدادی کارمند نیاز دارید که در راه اندازی دستگاه اسباب بازی و بسته بندی آن به آنها کمک کنند. با این حال، شما باید ماهانه مقداری حقوق به تاجرانی که در آن مشغول به کار هستند پرداخت کنید.

پس از ساخت اسباب بازی ها را کجا بفروشیم
پس از ساخت اسباب بازی می توانید آن را به صورت عمده بفروشید. اگرچه بازار عمده فروشی آن در هر شهر موجود است، اما اگر آن را در خارج از شهرها نیز بفروشید، می توانید درآمد بسیار خوبی از آن کسب کنید.