سفارش خرید عینک آفتابی مارک فندی

عینک آفتابی مارک فندی، تولیدات خوبی دارد و امکان سفارش خرید آن از مراکز عرضه عمده اش مهیا می باشد تا محصول با قیمت ارزان تری تامین شود.
فندی یک برند بسیار معتبر ایتالیایی است که در سال 1925 توسط فردی به همین نام در رم پایتخت کشور ایتالیا تاسیس گردید. در ابتدا در این شرکت لباس های بسیار فاخر و زیبا طراحی و تولید می شد اما در سال 1946 تغییری شگرف در آن ایجاد شد و این شرکت تبدیل به یکی از خانه مد شد. فندی تمام کارهای خود را به بزرگترین طراح آن زمان که کارل لاگر فیلد نام داشت سپرد تا بتواند بیش از پیش در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.
این شرکت توانست انوع پوشاک، کیف های زنانه و انواع عینک های آفتابی را در بهترین کیفیت و زیباترین ظاهر تولید نماید و به بازارهای جهانی عرضه کند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

عینک آفتابی فندی

عینک های مارک فندی دارای فریمی هستند که چشم را کاملا بپوشانند و مانع از ورود نور خورشید به آنها شوند. این شرکت تنها به تولید عینک های آفتابی اکتفا نکرده است و تمام تلاش خود را برای تهیه عینک هایی که از نظر پزشکی صد در صد تائید شده اند گذاشته است.

عینک آفتابی فندی

فریم عینک های آفتابی فندی ترکیبی از فلز و کائوچو است و این امر سبب شده تا دوام بسیار بالایی را در برابر سرما و گرما داشته باشند و در ضمن شکننده نیز نباشند.
عینک های فندی در انواع مدل های زنانه و مردانه در بازار یافت می شوند و طرفداران زیادی را در ایران دارند. باید گفت که امکان سفارش این محصول به صورت عمده نیز برای خریداران محیا ست و این گونه آنها می توانند به راحتی عینک های مارک فندی را با قیمتی مناسب تهیه نمایند و از این طریق سود خوبی را از آن خود نمایند.
منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.