سیب برای رفلاکس معده از ارکان اصلی پخت پای سیب

یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین میوه های روی کره زمین سیب برای رفلاکس معده است. هیچ چیز مانند گاز زدن یک سیب روشن، قرمز، شیرین و آبدار برای رفع تشنگی و رفع شیرینی و در عین حال افزایش سلامتی شما وجود ندارد.

بیش از 7500 نوع از این میوه های لذیذ وجود دارد که در رنگ های مختلف قرمز، زرد و سبز وجود دارند.

علاوه بر خوشمزه بودن، از خواص سیب برای سلامتی می توان به پیشگیری از اختلالات قلبی و گوارشی، یبوست، کم خونی و دیابت اشاره کرد.

آنها همچنین ممکن است به تسکین علائم روماتیسم، نقرس و بیماری های آلزایمر و پارکینسون کمک کنند.

سیب به کاهش ضعف، تسکین اسهال خونی و بهبود هضم کمک می کند. در نهایت، آنها برای کمک به مراقبت از دندان و پوست شناخته شده اند.

سیب از گروه میوه‌ های تفاله‌ ای هستند که توسط درخت سیب از خانواده Rosaceae تولید می‌شوند. پوست سیب نازک اما محکم و گوشت داخلی آن ضخیم و آبدار است.

سیب

میوه، با رسیدن نرم می شود. هسته داخلی دانه ها را نگه می دارد که در صورت مصرف بیش از حد می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

مواد مغذی در گوشت و پوست وجود دارد که منبع غنی آنتوسیانین و تانن است. این عبارت صادق است: “یک سیب در روز دکتر را دور نگه می دارد!”

در سال 2010، ژنوم کامل سیب رمزگشایی شد، که منجر به افزایش تحقیقات و درک این موضوع شد که چرا سیب برای سلامتی ما بسیار مفید است و چه اجزای خاصی مسئول تقویت آنها هستند!

بیایید نگاهی به برخی از اجزای ضروری یکی از محبوب ترین و سالم ترین میوه های جهان بیندازیم!

طبق پایگاه داده ملی مواد مغذی USDA، سیب حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی است. آنها فاقد چربی، سدیم و کلسترول هستند.

آنتی اکسیدان ها، پتاسیم، فیبر غذایی، ویتامین C و مقدار کمی ویتامین B (نیاسین، ویتامین B6) مسئول فواید سلامتی هستند که به سیب نسبت داده می شود.