شال پلیسه لمه ساخته شده ضد حساسیت از بهترین محصولات و پوشاک

زمستان نزدیک است و ما از قبل به این فکر کرده ایم که چه چیزهایی می توانیم ببافیم تا در ماه های سرد زمستان گرم بمانیم.

روسری ها و شال پلیسه لمه مهم تر از گرم نگه داشتن گردن شما هستند، آنها اکنون به اکسسوری های مد روز تبدیل شده اند که می توانند هر لباسی را ادویه کنند.

ما می دانیم که ممکن است گرم و مد روز ماندن در دماهای سرد چالش برانگیز به نظر برسد، اما اینجاست که روسری ها به کار می آیند زیرا می توانند یک لباس کسل کننده یا توده را از بین ببرند.

این چیزی است که هرگز از مد نمی افتد زیرا آنها قصد دارند و می توانند جالب باشند!

همچنین مهم است که مطمئن شوید روسری که می‌پوشید واقعاً گرما را فراهم می‌کند، این زمانی است که مهم است که از مواد 100٪ پشمی بافته شده باشد.

پشم یک فیبر طبیعی تنظیم کننده دما است که هوا را جذب می کند و سپس تضمین می کند که در زمان سرد گرم و یا سرد در زمان گرم بمانید.

فروشگاه‌های خرده‌فروشی بزرگ اغلب روسری‌هایی با درصد پشم کمتر ارائه می‌دهند، بنابراین اگرچه ممکن است شیک به نظر برسند، اما ممکن است در واقع کار خود را انجام ندهند، یعنی گرما را فراهم کنند.

این زمانی است که بتوانید لوازم جانبی خود را ببافید، زیرا از نخ هایی با درصد پشم بسیار بالاتر استفاده می شود که گرما و استایل را تضمین می کند.

ما چهار روسری و شال را انتخاب کرده‌ایم که فکر می‌کنیم زیبا هستند در حالی که می‌توانند شما را در زمستان گرم نگه دارند! 

اینها می توانند پروژه های عالی برای مبتدیان، برای افرادی که می خواهند از نخ های باقی مانده استفاده کنند یا به عنوان هدیه کریسمس برای دوستان و خانواده! 

شال سوفی با بافتن ریزه یک شال دوست داشتنی است که به صورت یک تکه در دوخت بند بند کار می شود. این نسخه طولانی‌تر و بزرگ‌تر روسری سوفی است که من یک پست وبلاگی در اینجا نوشتم .

اینها بسیار محبوب هستند و دلیل خوبی دارند! این شال نه تنها یک شال زیبا بافته شده در مواد زرق و برق دار است، بلکه بسیار شیک است!

ما عاشق این هستیم که چگونه می توان آن را به طرق مختلف مدل داد و می توان از آن به عنوان روسری و شال استفاده کرد.