شرکت چای سبز کیسه ای گلستان برای بازیگر محبوب هندی می شود

کاتچین چای سبز اثر مفیدی بر تعادل فلور باکتریایی روده دارد . سطح باکتری های بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیلوس را افزایش می دهند و سطح انتروباکتریاسه را کاهش می دهند .

آنها دارای اثر ضد باکتریایی در برابر بسیاری از عوامل بیماری زا هستند که باعث اسهال، پوسیدگی (در اینجا فلوراید موجود در چای سبز نیز مهم است)، ذات الریه، سیستیت، پیلونفریت، عفونت های پوستی به عنوان مثال بر علیهاشرشیاکلی، استرپتوکوک سالیواریوس و هلیکوباکتر پیلوری .

کاتچین ها همچنین دارای خواص ضد ویروسی هستند که به لطف آن از عصاره چای سبز به شکل پماد در درمان زگیل تناسلی ناشی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) استفاده می شود.

چای سبز برای لاغری

مصرف منظم چای سبز کیسه ای گلستان می تواند به مبارزه با چاقی کمک کند. کاهش وزن بدن، کاهش BMI و کاهش چربی بدن وجود دارد. دور کمر و باسن کاهش می یابد.

عصاره چای سبز توانایی هضم چربی ها توسط لیپاز پانکراس را کاهش می دهد و در نتیجه باعث افزایش دفع چربی ها و کلسترول می شود.

استفاده از عصاره چای سبز همراه با فعالیت بدنی باعث افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب در کبد و عضلات می شود. کاتچین ها از تکثیر سلول های چربی، یعنی سلول های چربی جلوگیری می کنند.

آنها جذب گلوکز را کاهش می دهند. آنها گرمازایی را افزایش می دهند که برابر با افزایش مصرف انرژی است.

چای سبز در لوازم آرایشی

از چای سبز برای اهداف آرایشی نیز استفاده می شود . به دلیل فعالیت ضد رادیکال قوی، در لوازم آرایشی ضد پیری و ضد آفتاب استفاده می شود.

ماسک‌ها، کرم‌ها و تونیک‌های چای سبز قرمزی و تورم را از بین می‌برند، تنش، آبرسانی و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشند. آماده سازی هایی که برای استفاده روی مو در نظر گرفته شده اند رشد آنها را تقویت می کنند.

چای سبز – موارد منع مصرف

چای سبز یک ماده خام بی خطر و غیر سمی و بدون عارضه است . عوارض جانبی، موارد منع مصرف و تداخلات احتمالی مربوط به محتوای کافئین 10-50 میلی گرم در فنجان چای سبز است.

به همین دلیل مصرف زیاد آن باعث تحریک پذیری، بی خوابی، تاکی کاردی، عصبی شدن می شود. بنابراین، چه مقدار دم کرده چای سبز می توانید در روز بنوشید؟

دوز بهینه و بی ضرر مصرف کافئین 400 میلی گرم در نظر گرفته می شود که معادل هشت فنجان چای سبز در روز است.