شکایت از شرکت ایزوگام شرق صادراتی به سرانجام رسید

بدون مانع بخار در سقف تخت

سد بخارلایه ای است که مواد ایزوگام شرق صادراتی را از دال بتنی سقف جدا می کند. از ورود رطوبت اتاق های گرم شده به لایه عایق جلوگیری می کند.

لازم است بدانید که بخار آب در صورت متراکم شدن در ماده عایق باعث کاهش عایق حرارتی آن می شود. سد بخار از یک نمد مخصوص مانع بخار یا یک فویل پلی اتیلن ضخیم مانع بخار ساخته شده است.

باید محکم و با دقت گذاشته شود، با همپوشانی های 15 سانتی متری. علاوه بر این، باید به عناصر عمودی نیز هدایت شود، به عنوان مثال، دیوارهای اتاق زیر شیروانی حداقل تا ارتفاعی که از بالای عایق بیرون بزند.

همچنین باید به تمام عناصری که از لایه های سقف و سقف عبور می کنند، بچسبد. اگر متوجه شدید که مانع بخار روی سقف مسطح وجود ندارد (یا آسیب دیده است)، باید تمام لایه ها را از بین ببرید.

خطا در عایق رطوبتی سقف مسطح: عدم وجود لایه زیرین

در اکثر سقف‌های مسطح در خانه‌های تک‌خانواده، مواد سقف یک نمد سنتی سقف است. اگر سقف مسطح شیب بیش از 10٪ نداشته باشد که برای سقف های مسطح معمول است، نمد سقف باید در دو لایه گذاشته شود.

لایه اول نمد زیرین است. با کنار گذاشتن آن، از شر لایه محافظ اضافی خلاص می شوید.

همچنین بررسی کنید:

در صورت آسیب دیدن نمد سقف، هیچ چیز مانع خیس شدن آب در عایق نمی شود. استثناء قاعده استفاده از نمد مخصوص سقف برای عایق بندی تک لایه است.

فقط چنین نمد سقفی نیازی به آغازگر ندارد. غشای لایه زیرین به صورت مکانیکی بسته می شود با پین ها از طریق عایق.

همچنین می توانید از زیرانداز خود چسب استفاده کنید و سپس رولپلاک زدن آن غیر ضروری است، اما به هر حال باید عایق را با رولپلاک درست کنید.

استفاده از نمد سقفی ساخته شده از قیر متفاوت اشتباه است، در حالی که پوشش بالایی از نمد سقف پلاستومر است.

در این صورت ممکن است با فونداسیون خوب کار نکند. در مورد نمدهای الاستومری این مشکلی ندارد.