مایع ظرفشویی تیرک که هرگز تمام نمی شود

شوینده های ظروف از جمله مایع ظرفشویی تیرک حتی با آب سخت هم خوب عمل می کنند اما صابون ها اینطور نیستند.

مواد شوینده راحت تر از صابون ها در آب حل می شوند. مواد شوینده را می توان برای شستن لباس های پشمی استفاده کرد در حالی که صابون ها را نمی توان استفاده کرد.

شوینده هایی که دارای زنجیره هیدروکربنی خطی هستند، زیست تخریب پذیر هستند.

مواد شوینده مایع ظرفشویی در واقع می تواند لوله های ماشین ظرفشویی شما را مسدود کند. به این ترتیب، بسیار توصیه می شود که به جای آن از مواد شوینده پودری استفاده کنید.

صابون خانگی بسیاری از افراد از مواد شوینده خانگی خود استفاده می کنند، زیرا مقرون به صرفه تر است و حاوی مواد شیمیایی کمتری است.

ویژگی های مایع ظرفشویی: مایع ظرفشویی که به نام های صابون ظرفشویی و صابون ظرفشویی نیز شناخته می شود، یک ماده شوینده است که برای کمک به شستشوی ظروف استفاده می شود.

مایع

معمولاً مخلوطی از سورفکتانت‌ها با کف بسیار زیاد است که تحریک پوستی کمی دارد و عمدتاً برای شستشوی دستی لیوان‌ها، بشقاب‌ها، کارد و چنگال و ظروف پخت و پز در سینک یا کاسه استفاده می‌شود.

مشخصات فنی. مایع ظرفشویی عمومی، برای مصارف خانگی، شستشوی دستی. محصول باید در شرایط عادی استفاده ایمن باشد.

اسید لاکتیک یا سایر “اسیدهای آلی ملایم” برای به دست آوردن PH مورد نیاز و همچنین به عنوان یک عامل ضد باکتری عمل می کند.

مایع ظرفشویی عمومی، برای مصارف خانگی، شستشوی دستی. علاوه بر مشخصات، موارد دیگری نیز ممکن است در نظر گرفته شود (با تأثیر بر هزینه).

براساس مقررات محلی برای لیست های مثبت و منفی مواد تشکیل دهنده و عادات فرهنگی محلی توسط درخواست کننده تعریف شود.

سورفکتانت‌ها مواد شیمیایی موجود در صابون ظرف مایع هستند که به معلق ماندن روغن‌ها و باقی مانده‌های مواد غذایی روی ظروف کمک می‌کنند و شستشوی آن‌ها با آب را در هنگام شستشو بسیار آسان‌تر می‌کنند.

برخی از صابون های مایع ظرفشویی حاوی مواد مرطوب کننده هستند که به نرم شدن پوست یا جلوگیری از تحریک پوست در اثر سایر مواد شیمیایی موجود در صابون کمک می کنند.