محافظت الکل سفید از روپوش پزشکی در برابر ویروس کرونا

کمبود عرضه و سوالات در مورد کیفیت روپوش پزشکی تهران یکبار مصرف ممکن است برخی از بیمارستان ها را متقاعد کند که در مورد لباس های ایزوله قابل استفاده مجدد که می توانند حدود 75 بار شسته شوند تجدید نظر کنند.

تعداد انگشت شماری از مطالعات و برنامه های آزمایشی نشان می دهد که لباس های قابل استفاده مجدد حداقل به همان اندازه محافظت و هزینه کمتری دارند و برای محیط زیست بسیار بهتر هستند.

علاوه بر این، روپوش‌های قابل استفاده مجدد از طریق الکل سفید به راحتی در سراسر همه‌گیری در دسترس بوده‌اند و به بیمارستان‌ها اجازه می‌دهند از کمبود عرضه و افزایش قیمت‌ها جلوگیری کنند.

روپوش پزشکی تهران

سیستم بهداشتی Inova در نزدیکی واشنگتن دی سی، دو بیمارستان خود را در سال 2021 به روپوش های قابل استفاده مجدد تغییر داد تا خود را از مشکلات زنجیره تامین محافظت کند و امیدوار است تا پایان سال جاری این روپوش ها را در سه مرکز باقیمانده خود معرفی کند.

از این رو برای ادامه این زنجیره می توان از دماسنج جیوه ای قدیمی استفاده نمود.

به گفته مقامات این شرکت، قبل از این تغییر، Inova از حدود 3 میلیون لباس یکبار مصرف در سال استفاده می کرد که باعث ایجاد 213 تن زباله شد.

میشل پنینگر، دستیار معاون پیشگیری و کنترل عفونت Inova، گفت: «آزمایش و خطاهای زیادی در این فرآیند انجام شد. “اما همه اینها در نهایت نتیجه خواهد داد.”

چانا لوریا، که حدود 30 سال به عنوان پرستار در کالیفرنیا کار کرده است، گفت که او مدت هاست که لباس های قابل شستشو را که در دهه اول زندگی حرفه ای اش رایج بود، ترجیح می دهد.

یکی از ابزار کاربردی تب سنج بوده و دانستن طرز استفاده از تب سنج جیوه ای زیر بغل بسیار مهم می باشد.

او گفت که آنها احساس ضخیم‌تر، ایمن‌تر و به مراتب کمتر ضایع‌تر می‌کردند.

او گفت، مایعی که روی آن لباس‌ها پاشیده می‌شود روی زمین می‌لغزد – گاهی اوقات خطر لیز خوردن ایجاد می‌کند – اما هرگز به لباس یا پوست او نفوذ نمی‌کند.

  • منابع:
    1. Disposable Hospital Gowns Could Expose Health Workers
  • تبلیغات: 
  1. فروش حلوا ارده پشمکی به صورت عمده
  2. خرید انواع ماشین لباسشویی دو قلو
  3. راهنمای صاحبان خانه برای انواع مختلف فرش
  4. تولید و پخش مانتو | ارائه دهنده انواع مانتو در بازار های داخلی