مردی با سنگ اسلب ساختمان توانست ثروتمند ترین فرد دنیا شود

گرانیت یک سنگ اسلب ساختمان است که به طور طبیعی در اعماق پوسته زمین تشکیل شده است، جایی که فشار شدید و دمای بیش از 2300 درجه فارنهایت باعث می شود ذرات کوچک کوارتز و فلدسپات به هم جوش بخورند.

این نه تنها به گرانیت ظاهر خالدار یا خالدار می دهد که به پنهان کردن درزها کمک می کند، بلکه سختی قابل توجه و مقاومت عالی در برابر حرارت را نیز به همراه دارد.

قبل از استفاده به عنوان میز سنگ، صفحات گرانیتی باید با درزگیر درمان شوند. این کار هر شکاف یا منافذ کوچکی را می بندد و آن را برای تهیه غذا ایمن می کند و از لک شدن آن جلوگیری می کند.

مانند سنگ مرمر (نگاه کنید به زیر)، میزهای گرانیتی باید به طور مرتب، ترجیحاً سالی یک بار، دوباره آب بندی شوند.

کوارتزیت یک سنگ طبیعی است که هم زیبایی و هم دوام قابل توجهی را به سطوح میز ارائه می دهد.

اگرچه در حال افزایش محبوبیت است، اما کمتر از گرانیت استفاده می شود، احتمالاً به این دلیل که گزینه کمی گران تر است.

سنگ

کوارتزیت (نباید با کوارتز اشتباه گرفته شود) یک سنگ دگرگونی است که به طور طبیعی هنگامی که ماسه سنگ کوارتز تحت فشار و دمای شدیدی مانند گرانیت قرار می گیرد، تشکیل می شود.

دانه های مجزای کوارتز و مواد سیمانی تبدیل به موزاییک درهم تنیده با سطح صاف و شیشه ای می شوند.

ناخالصی ها و مواد سیمانی در ماسه سنگ اصلی ممکن است به کوارتزیت رنگ بیافزایند و با هم به رگه هایی تبدیل شوند که کوارتزیت را شبیه سنگ مرمر می کند.

کوارتزیت به عنوان یک گزینه سنگ طبیعی، نسبت به گرانیت یک مزیت قابل توجه دارد. چگالی بیشتری دارد که باعث می شود در برابر خراشیدگی، لکه شدن یا خراش مقاومت بیشتری داشته باشد.

این واقعیت که می تواند شبیه سنگ مرمر باشد، این مزیت را بیش از پیش قابل توجه می کند، زیرا بسیاری هنوز سنگ مرمر را لوکس ترین گزینه پیشخوان سنگی می دانند.