مردی با شیشه عینک فتوکرومیک رنگ چشمانش تغییر می کند

اگر هر بار که بیرون می‌روید، شیشه عینک فتوکرومیک خود را جایگزین شیشه عینک آفتابی می‌کنید، ممکن است بخواهید به راحتی و انعطاف‌پذیری عینک‌ های آفتابی فتوکرومیک فکر کنید این عینک‌ها هر دو در یک دستگاه هستند.

اینها همچنین گزینه ای عالی برای افراد مبتلا به فتوفوبیا (حساسیت به نور) هستند، زیرا شما همیشه با لنزهایی آماده خواهید بود که با شرایط مختلف نوری، از جمله آفتاب بسیار شدید، سازگار هستند.

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

انعطاف‌پذیری: استفاده از عینک آفتابی با لنزهای فتوکرومیک به این معنی است که می‌توانید بین مناطقی با درجات مختلف نور خورشید حرکت کنید.

بدون اینکه نگران تعویض عینک خود باشید در مورد تعمیر و نگهداری کم و راحتی صحبت کنید!

زمان سپری شده در خارج از منزل:اگر زمان زیادی را در بیرون زیر نور خورشید می گذرانید، لنزهای فتوکرومیک ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشند.

شیشه

زیرا آنها به اندازه برخی از انواع دیگر لنزها، مانند عینک آفتابی پلاریزه، مجهز به قرار گرفتن در معرض آفتاب طولانی مدت نیستند. .

فعالیت‌های خارج از منزل: عینک‌های آفتابی فتوکرومیک برای افرادی که ورزش‌های خاصی در فضای باز از جمله دوچرخه‌سواری انجام می‌دهند بسیار مناسب است.

زیرا می‌توانید از چشمان خود محافظت کنید و به راحتی ببینید، بدون توجه به شرایط نوری بالقوه در حال تغییر که در طول فعالیت خود با آن مواجه می‌شوید.

رانندگی: لنزهای فتوکرومیک همیشه وقتی در وسیله نقلیه هستید تغییر نمی کنند.

این به این دلیل است که شیشه جلوی اتومبیل معمولاً برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده می شود و لنزهای شما لزوماً توسط خورشید تحریک نمی شوند تا سازگار شوند.

اگر به طور مکرر یا در مسافت های طولانی رانندگی می کنید، ممکن است نیاز به خرید یک جفت سایه بان جداگانه داشته باشید.

هزینه: قیمت عینک آفتابی با لنزهای فتوکرومیک در ابتدا بیشتر از عینک های بدون لنز است. با این حال، ممکن است در درازمدت با ترکیب عینک و عینک آفتابی خود در پول خود صرفه جویی کنید.