مردی با کاشی زمرد بافق دیوار خانه اش را ضد زلزله کرد

در حالی که کاشی های ساخته شده از سنگ طبیعی مانند کاشی زمرد بافق، نیاز به آب بندی مجدد منظم دارند، در بیشتر موارد، کاشی یکی از گزینه های آسان تر برای نگهداری کفپوش نیز می باشد!

شما هرگز نمی توانید کف چوب سخت خود را مرطوب کنید، یا فرش خود را با سفید کننده ضد عفونی کنید، اما با تمیز کردن کاشی کاری نسیمی است!

حتی اگر کف اتاق غذاخوری شما توسط تیمی از کودکان نوپا که اسپاگتی می‌خورند (و می‌پوشند) مورد حمله قرار گرفته است، تمیز کردن کاشی کف به سادگی شامل جارو کردن لکه‌ها و پاک کردن آن با آب گرم و صابون است.

اگر شرایط واقعاً سخت باشد و توله سگ جدید شما نتواند به موقع خود را به حیاط خلوت برساند، می توان کف کاشی های شما را بدون خراب شدن تمیز و ضدعفونی کرد. بله – کاشی یک کف عالی برای سگ ها نیز هست!

با استفاده از دوغاب و درزگیر با کیفیت بالا (در صورت لزوم)، نگهداری بیشتر انواع کاشی به تلاش کمی نیاز دارد.

دوغاب با کیفیت بالا از شسته شدن آب در زیر کاشی و ایجاد آسیب های فراوان جلوگیری می کند.

کاشی

علاوه بر این، کاشی را می توان به راحتی تعمیر کرد. چه کاشی دوش ترک خورده پیدا کنید یا یک کاشی پشتی تاب خورده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کاشی را در چند دقیقه تعویض کنید.

فقط مطمئن شوید که یک کارتن اضافی از همان نوع کاشی را در دسترس داشته باشید تا فرآیند تعویض سریع انجام شود.

نکته جدید صاحب خانه: گاهی اوقات سازندگان خانه یا بازسازی‌کنندگان آن کارتن‌های اضافی را فقط برای این نوع مواقع اضطراری در اتاق زیر شیروانی نگه می‌دارند!

چرا باید برای چوب های سخت گران قیمت خرج کنید، زمانی که انتخاب کاشی های چوبی می تواند برای سال های آینده در یک منطقه پر رفت و آمد خانه شما بدرخشد.