مصرف شربت گیاهی تری تراپیست سبب رشد ناگهانی نوزاد 4 ماهه شد

شربت توت سنجد کلاسیک از جمله محصولات  شربت گیاهی تری تراپیست می باشد را با افزودن ریشه ارگانیک اکیناسه پورپوره برای حمایت بیشتر از سیستم ایمنی و همچنین ریشه ارگانیک گون که قرن‌ها در طب سنتی چین مورد احترام بوده و تاریخ مکتوب آن به قرن اول بعد از میلاد برمی‌گردد، بپیچید.

شربت زنجبیل: این شربت گرم کننده، شیرین و تند دارای ریشه زنجبیل به عنوان عنصر اصلی است.

زنجبیل یکی دیگر از داروهای گیاهی باستانی است که ریشه آن به ریشه های طب سنتی چینی و طب آیورودا بازمی گردد.

شربت زنجبیل ما را که روی یک کاسه بستنی ریخته شده برای یک خوراکی شیرین امتحان کنید!

زنجبیل دارای چند عمل کلیدی است که آن را به یک گیاه شگفت انگیز و مفید تبدیل می کند.

نه تنها به دلیل خواص ضد تهوع و گوارشی خود شناخته شده است، بلکه یک ضد التهاب، ضد اسپاسم، معرق، محرک گردش خون و محرک اشتها نیز می باشد.

شربت

شربت اولترا اوشا: با رایحه ای متمایز و طعم خاکی قوی که یادآور جعفری است، ریشه اوشا در این شربت با گیاهان خارق العاده دیگری از جمله ریشه سنجد، دانه رازیانه، ریشه گل ختمی، برگ هور و برگ ماهی ترکیب شده است.

در حالی که خوشمزه ترین شربت ما نیست، این گیاهان با هم برای حمایت از یک سیستم تنفسی سالم فوق العاده هستند.

ریشه تازه اوشا در این ترکیب به طور پایدار در کوه های راکی کلرادو جمع آوری می شود. این برداشت فصلی بخشی از یک پروژه تحقیقاتی در حال انجام اوشا است:

یک مطالعه پایدار چند ساله و همکاری بین گیاهان گل رز کوهستانی، متحد گیاهان پس‌انداز، انجمن محصولات گیاهی آمریکا، و گیاه‌شناسان دانشگاه کانزاس. ما مفتخریم که از چنین مطالعه مهمی در مورد این گیاه ارزشمند حمایت می کنیم.

اکسیرهای شکلات شگفت انگیز پودر کاکائو ارگانیک و تجارت منصفانه را با عسل محلی و ترکیبی هم افزایی از گیاهان ترکیب می کنند. اینها نیز با عشق توسط تیم آگاه ما فقط برای شما ساخته شده اند!