پدری در روسیه با کفش مردانه تیمبرلند فرزند خود را به قتل رساند!!

علاوه بر کفش‌های بسکتبال، کفش‌های ورزشی دیگری نیز وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کفش دویدن آدیداس Ultraboost و همچنین همکاری افراد مشهور اشاره کرد.

متیوز گفت که همکاری افراد مشهور به ویژه برای بسیاری از کتانی های جوان مهم است.

آخرین تم آن‌ها، که متیوز گفت شگفت‌انگیزترین آن بود، «فقط برای اعضا» نام داشت.

کفش مردانه تیمبرلند امروزه از طرفداران بی شماری برخوردار می باشد.

آنها یک گرایش مشترک را در میان شرکت کنندگان در مطالعه یافتند که احساس اجتماع و همچنین انحصارگرایی در رابطه با فرهنگ فرعی Sneakerhead دارند.

و در حالی که آنها احساس می‌کردند با دیگر کتانی‌هایی که تاریخ و فرهنگ کفش‌های کتانی را درک می‌کنند و به آنها احترام می‌گذارند، مرتبط هستند، نگرش «ما در برابر آنها» را نسبت به دیگرانی که «هیپ‌جانوران» می‌نامیدند نیز ابراز کردند.

Hypebeasts به عنوان افرادی توصیف می‌شود که از مدل‌های کفش ورزشی استفاده می‌کنند یا فقط به ارزش فروش مجدد کفش‌ها علاقه دارند.

محققان همچنین دریافتند که برای بسیاری از سر کتانی‌ها، کفش‌های کتانی برای هویت اجتماعی آن‌ها مهم هستند، که این مفهوم مربوط به خود با گروه‌هایی است که به آنها تعلق دارند.

متیوز گفت کفش‌های کتانی بخشی از نحوه اتصال کفش‌های ورزشی هستند.

آن‌ها هنجارها، شیوه‌ها و حتی واژگانی را به اشتراک می‌گذارند، مانند اصطلاح «قطره‌ها» که به تاریخ عرضه یک کفش خاص اشاره می‌کند، و «طرز رنگ»، که رنگ‌بندی خاصی است که یک کفش ممکن است به آن وارد شود.

او گفت: «وقتی یکی از شرکت‌کنندگان به من گفت، وقتی به یک رویداد می‌رود، لامپ برای من روشن شد.»

او ابتدا با کفش تماس می گیرد، به این معنی: «من به دنبال این هستم که ببینم چه نوع کفشی دارید، چگونه آن را ست می کنید.

این به من اجازه می دهد بدانم که شما هم نوع مردم من هستید.»

قطعاً این راهی است که آنها با هم ارتباط برقرار می کنند، این راهی است که آنها می توانند ببینند که آیا آن افراد بخشی از اعضای گروه آنها هستند یا نه.