پیدا شدن خرمای کلوته جیرفت 1401 در بطری نوشابه در یک رستوران

هنگام خرید خرمای کلوته جیرفت 1401، مردم باید به دنبال خرماهایی باشند که براق و نشکن هستند. فرد می تواند خرمای تازه را در ظرف دربسته در یخچال برای ماه ها و حتی بیشتر در فریزر نگهداری کند.

اگر خرمای خشک در یخچال نگهداری شود، حدود 1 سال در ظرف دربسته و در صورت یخ زدن سال ها ماندگاری دارد.

انسان نباید خرمایی را بخورد که بوی ترش دارد یا خیلی سفت است یا روی سطح آن قند متبلور شده است. این علائم می تواند نشان دهد که تاریخ ها خراب شده اند.

مردم بیش از 6000 سال است که خرما، میوه درخت خرما را می خورند.

امروزه بسیاری از افراد معمولاً از این میوه های شیرین به صورت خشک شده لذت می برند. آنها منبع خوبی از کربوهیدرات ها هستند و حاوی بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

با این حال، به دلیل شیرینی طبیعی و محتوای کربوهیدرات بالای خرما، افراد مبتلا به دیابت ممکن است تعجب کنند که آیا مصرف آن بی خطر است یا خیر. در این مقاله به بررسی تاثیر خرما بر سطح قند خون می پردازیم.

خرما

افراد مبتلا به دیابت به احتمال زیاد می توانند یک وعده 2 تا 3 خرما را در یک زمان بخورند. با این حال، فرد باید با پزشک خود صحبت کند تا مطمئن شود که این بی خطر است.

افراد مبتلا به این بیماری باید مصرف کربوهیدرات خود را محدود کنند تا سطح قند خون خود را ثابت نگه دارند.

یک مطالعه نشان می دهد که افراد مبتلا به دیابت پس از خوردن معادل 7 تا 10 خرما، افزایش قند خون را تجربه نمی کنند.

با این حال، محققان خاطرنشان کردند که این میوه ها سرشار از کالری هستند و 100 گرم (گرم) گوشت خرما تقریباً 314 کالری دارد.

همچنین لازم به ذکر است که خرما می تواند در اندازه های مختلف باشد. به عنوان مثال، خرمای مدجول می تواند حدود دو برابر بزرگتر از انواع دیگر باشد. ممکن است شخصی بخواهد اندازه سهم خود را بر این اساس در نظر بگیرد.