چای ترش سیستان و بلوچستان جان یک کودک را از مرگ نجات داد

نوشیدن چای ترش سیستان و بلوچستان می تواند تنها یک بلیط برای سلامتی شما باشد. این نوشیدنی اناری رنگ برای کمک به جلوگیری از آسیب کبدی مورد مطالعه قرار گرفته است زیرا می تواند به افزایش غلظت آنزیم های سم زدا کمک کند.

در حالی که این مطالعات با استفاده از عصاره هیبیسکوس انجام شده است و مطالعات انسانی بیشتری مورد نیاز است، به نظر می رسد که چای هیبیسکوس می تواند ابزار مفیدی در مبارزه با مشکلات کبدی در آینده باشد.

چای هیبیسکوس سرشار از پلی فنول ها می تواند به عنوان شمشیر دیگری در مبارزه با سرطان عمل کند. پلی فنول ها ترکیباتی هستند که دارای خواص ضد سرطانی هستند.

در مطالعات انجام شده در لوله آزمایش، عصاره هیبیسکوس رشد سلولی را کاهش داده و به توقف سلول های پلاسما و سرطان دهان کمک می کند.

مطالعات دیگر همچنین نشان داد که برگ گیاه گرمسیری از گسترش سرطان پروستات جلوگیری می کند و سلول های سرطانی معده را تا 52 درصد مهار می کند.

چای

تنها با بالا بردن یک لیوان از سبک مورد علاقه خود از چای هیبیسکوس، با باکتری ها خداحافظی کنید. باکتری ها مسئول مجموعه ای از مشکلات سلامتی کوتاه مدت و بلند مدت هستند.

از برونشیت گرفته تا عفونت‌های ادراری مخوف، نگه داشتن بدن در حالت دفاعی زمانی که صحبت از باکتری‌ها به میان می‌آید راهی مطمئن برای ماندن در اوج بازی شما است.

چای هیبیسکوس نه تنها با انبوهی از آنتی اکسیدان ها همراه است، بلکه خواص ضد باکتریایی نیز به همراه دارد.

مطالعات لوله آزمایش نشان داده است که عصاره هیبیسکوس می تواند E-coli را مهار کند و در مطالعات دیگر نیز دیده شده است که هیبیسکوس هشت گونه مختلف باکتری را دفع می کند.

البته برای داشتن یک تصویر واضح به مطالعات انسانی بیشتری نیاز است، اما ما خوشحالیم که هیبیسکوس را در قفسه خود داریم.