چینی آلات بهداشتی لوتوس از سلاح مهم جنگی دوران قبل میلاد مسیح بود

ممکن است بخواهید وان حمام را در حین بازسازی تعویض کنید و چینی آلات بهداشتی لوتوس را جایگزین کنید. در اینجا مواردی است که باید قبل از خرید در نظر بگیرید.

هر محصول تحریریه به طور مستقل انتخاب می‌شود، اگرچه اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است غرامت دریافت کنیم یا کمیسیون وابسته دریافت کنیم. رتبه‌بندی‌ها و قیمت‌ها دقیق هستند و اقلام از زمان انتشار در انبار موجود هستند.

حمام می تواند مانند هر اتاق دیگری زیبا باشد. رنگ حمام، کاشی، کفپوش، وسایل روشنایی و وان حمام همگی برای داشتن فضایی خوب و آرامش بخش در کنار هم قرار می گیرند.

انواع مختلفی از وان حمام وجود دارد که متناسب با انواع حمام ها باشد. بنابراین قبل از انتخاب یکی، نیازهای خود و مشخصات خانه خود را در نظر بگیرید.

چقدر فضا دارید؟ یک حمام معمولی با ترکیب حمام و دوش طاقچه احتمالاً برای یک وان باغ و دوش بخار به اندازه کافی بزرگ نیست مگر اینکه بخواهید برخی از دیوارها را خراب کنید.

چینی

ظرفیت آبگرمکن شما چقدر است؟ وان گرداب و خیساندن آب بیشتری برای پر شدن نیاز دارند. اگر آبگرمکن شما نمی تواند تقاضا را تحمل کند، آیا آماده تعویض آن هستید؟

ظرفیت طبقه شما چقدر است؟ چدن میناکاری شده یا وان گردابی بسیار سنگین تر از وان اکریلیک ساده است. اگر کفپوش شما نمی تواند وزن را تحمل کند، آیا می توانید آن را تقویت کنید؟

چگونه از وان حمام استفاده خواهید کرد؟ اگر فرزندان شما تنها کسانی هستند که از آن استفاده می کنند، گرداب یا وان عمیق ممکن است ارزش هزینه اضافی را نداشته باشد.

اگر از خیساندن با کتاب پس از چیدن برگ ها یا پارو کردن برف لذت می برید، ممکن است چیزی بیش از یک ترکیب ساده وان و دوش بخواهید.

وان های الکویی رایج ترین سبک نصب در ایالات متحده هستند که این نوع در داخل دیوار فرو رفته و از سه طرف احاطه شده است. وان طاقچه ای می تواند از دوش جدا باشد، اما معمولاً ترکیبی هستند.