ژله کیلویی فرمند خوراکی مورد علاقه حیوانات باغ وحش شد

ژلاتین محصولی است که می تواند در بسیاری از غذاها معجزه کند. هر کسی که تا به حال ژله یا چیزکیک سرد تهیه کرده باشد این را می داند.

آیا از ژلاتین در آشپزخانه خود استفاده می کنید؟ یا شاید فقط می خواهید به این محصول برسید؟ اگر چنین است، مطمئناً به نکات و ترفندهایی در مورد نحوه مصرف ژلاتین نیاز خواهید داشت.

برای یک لیتر آب چند قاشق ژله کیلویی فرمند لازم است؟ چگونه با ژلاتین ژله کامل درست کنیم؟ آن را بررسی کنید!

ژلاتین طرفداران زیادی دارد، اما مخالفانی نیز دارد که به منشا حیوانی آن توجه می کنند. البته شایان ذکر است که خواص این محصول را نمی توان 1:1 بازتولید کرد.

ژلاتین ماده بسیار خوبی است که به لطف آن قوام یک ظرف داده شده می تواند 180 درجه تغییر کند. این می تواند به عنوان: غلیظ کننده، تثبیت کننده، عامل مرطوب کننده و امولسیفایر عمل کند.

در آشپزخانه به خاصیت ژل شدن آن توجه می کنیم که عمدتاً برای تهیه ژله الاستیک مفید است. با این حال، هنگام استفاده از ژلاتین، مهمترین چیز نسبت است.

چه مقدار محصول استفاده شود؟ چه مقدار ژلاتین باید در یک لیتر آب بریزید؟ توضیح می دهیم! فقط اضافه می کنیم که آگار به زیبایی ژل می کند و با حرارت دادن خاصیت خود را از دست نمی دهد.

آگار منشا گیاهی دارد و تولید آن به اندازه ژلاتین بر محیط زیست فشار نمی آورد. با این حال، ما می دانیم

ژلاتین یکی از مهم ترین مواد تشکیل دهنده هر ژله است. وقتی سرد است همیشه عالی عمل می کند. برای تهیه ژله نیز باید نسبت های مناسب را رعایت کنید. 

پس از همه، هیچ کس نمی خواهد ظرف یک قوام نامطلوب داشته باشد. ژلاتین در هر لیتر آب چقدر است؟ در این صورت هم 20 گرم است اما به غلظت جوشانده دقت کنید. اگر به نظرتان خیلی آبکی است، می توانید یک قاشق چایخوری اضافه به آن اضافه کنید.