کارتریج سامسونگ mlt-d101s موجب انفجار یک ساختمان تجاری در تهران شد

کارتریج های جوهر سازگار و به خصوص کارتریج سامسونگ mlt-d101s از ابتدا توسط اشخاص ثالثی غیر از سازنده اصلی مطابق با مشخصات تعیین شده توسط سازنده تولید می شوند.

آنها طوری طراحی شده اند که با چاپگری که برای آن طراحی شده اند سازگار باشند تا خروجی و کیفیت چاپ مشابهی را به شما ارائه دهند.

آنها همچنین هزینه بسیار کمتری نسبت به کارتریج های OEM دارند و به کاهش هزینه های بالای چاپ کمک می کنند.

کارتریج‌های جوهر سازگار زمانی که به آنها برای پیش‌نویس‌های خشن یا چاپ‌هایی که اغلب دور ریخته می‌شوند نیاز دارید، انتخابی عالی هستند.

با این حال، هنگامی که آنها را از فروشگاه های آنلاین معتبر خریداری می کنید، می توانید کارتریج های جوهر سازگار با کیفیت بالا را پیدا کنید که عملکرد و کیفیت مشابهی با کارتریج های مارک دارند.

کارتریج

کارتریج های بازسازی شده: کارتریج های بازسازی شده، کارتریج های استفاده شده یا خالی OEM هستند که توسط افراد حرفه ای مجدداً پر شده، نوسازی شده و دوباره سرهم شده اند.

هر قطعه به طور کامل بررسی می شود و قطعات آسیب دیده و فرسوده جایگزین می شوند تا با کیفیت بالای کارتریج های OEM مطابقت داشته باشد.

کارتریج های بازسازی شده قیمت کمتری دارند و به صرفه جویی در هزینه چاپ کمک می کنند.

از آنجایی که آنها از کارتریج های قدیمی ساخته می شوند، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کنند زیرا از ریختن کارتریج ها در محل های دفن زباله جلوگیری می کنند.

کارتریج های شارژ شده: یک تصور غلط رایج وجود دارد که کارتریج های شارژ شده و بازسازی شده مشابه هستند.

فرآیند تولید مجدد شامل تعویض قطعات آسیب دیده یا فرسوده برای ایجاد دوباره کارکرد آنها می شود.

در حالی که پر کردن مجدد کارتریج صرفاً شامل پر کردن مجدد جوهر مصرف شده در کارتریج استفاده شده است.