کارخانه کارتریج چاپگر اچ پی بیشتری آلاینده ها را ایجاد کرده است

کارتریج تونر در مقابل کارتریج جوهر

یک چاپگر لیزری از فرآیند بسیار پیچیده‌تر و پیچیده‌تری نسبت به جوهر افشان استفاده می‌کند و تونر آن از مواد مختلفی ساخته شده است. همچنین دارای اجزای بیشتری است، از جمله یک درام فلزی دوار که یک بار را حمل می کند. 

سپس تونر روی کاغذ در هد چاپ حرکت می کند تا محصول نهایی را تشکیل دهد. از سوی دیگر، چاپگرهای جوهرافشان از جوهر مایع خارج شده توسط هدهای چاپی برای تولید چاپ‌های واضح و پر جنب و جوش استفاده می‌کنند. چاپگرهای جوهر افشان با کیفیت بالا از حداقل چهار کارتریج تونر CMYK استفاده می کنند.

کارتریج پرینتر چقدر دوام می آورد؟

عمر کارتریج چاپگر اچ پی بستگی به تعداد صفحاتی دارد که می توان قبل از تعویض آن چاپ کرد. تولیدکنندگان بازده کارتریج تونر را بر اساس حجم کارتریج و نسبت پوشش مشخصی محاسبه می کنند. 

به عنوان یک قاعده، تولید کنندگان درجه ای از پوشش را در حدود 5٪ فرض می کنند. با این حال، در برخی از صنایع مانند بازاریابی، تبلیغات و انتشارات، نرخ پوشش بالاتر از سایرین است. به عنوان مثال، یک کارتریج 10000 صفحه ای می تواند تقریباً 10000 صفحه را قبل از نیاز به تعویض چاپ کند.

سایر مواد مصرفی برای پرینترهای لیزری

اجزای دیگر کارتریج تونر دو بخش اصلی هستند: محفظه زباله و غلتک در حال توسعه مغناطیسی. غلتک در حال توسعه مغناطیسی یک آستین استوانه ای است که داخل آن یک آهنربا وجود دارد.

این میدان مغناطیسی ذرات تونر را در جای خود نگه می دارد. تیغه اسکویجی تیغه ای دقیق است که ذرات تونر را در یک لایه روی غلتک توسعه دهنده مغناطیسی نگه می دارد.

اگر نوار پاک کن آسیب دیده یا فرسوده شده باشد، تصویر به درستی چاپ نمی شود.

جایگزین هایی برای تونر اصلی

کارتریج های تونر سازگار یا بازسازی شده توسط شرکت هایی غیر از سازنده اصلی تولید می شوند. با این حال، آنها ممکن است در عملکرد و کیفیت با همتایان OEM خود متفاوت باشند. 

اگر کارتریج تونر بازسازی شده نیازهای چاپ شما را برآورده نکند، Quill کارتریج معیوب را جایگزین می کند یا به حساب شما اعتبار می دهد. اگر کارتریج اصلی قابل تعمیر نباشد، کویل هزینه تعمیر را تقبل می کند.