کارمندی با غوره انگور می تواند رئیس خود را جادو کند

یک مطالعه سطوح استرول‌ های گیاهی به نام فیتواسترول‌ها را در غوره انگور، انگور ترش تا انگورهای رسیده و «آماده» بررسی کرد. آنها دریافتند که سطوح فیتواسترول ها با انتقال انگور از مرحله pre-véraison به مرحله véraison کاهش می یابد، که نشان دهنده رسیدن و تغییر رنگ توت است.

این مهم است زیرا فیتواسترول ها دارای خواص ضد توموری هستند، بنابراین بیشتر شما می توانید بهتر را دریافت کنید.

یک مطالعه روی حیوانات در سال 2011 نشان داد که مصرف آب میوه به جبران برخی از اثرات مضر رژیم غذایی بسیار غنی از کلسترول کمک می کند.

مصرف آب انگور ترش از اثرات آتروژنیک مسئول رسوب لیپیدها، آتروم ها و تجمع کلسیم در شریان ها جلوگیری کرد.

این مطالعه طولانی مدت همچنین نشان داد که از افزایش فیبرینوژن و همچنین ضایعات آترواسکلروتیک جلوگیری می کند.

غوره

مطالعه ترکیبی از افراد سالم 20 تا 30 ساله، بیماران 30 تا 60 ساله هیپرلیپیدمیک و بیماران 30 تا 60 ساله هیپرلیپیدمیک که همچنین دارای فشار خون بالا بودند، نشان داد که مصرف آب میوه اثرات مفیدی دارد.

هر یک از آنها 200 میلی لیتر دو بار در روز برای یک دوره 30 روزه مصرف کردند. برای کسانی که از سلامت خوبی برخوردار بودند.

این درمان باعث شد که نسبت کلسترول خوب HDL (لیپوپروتئین با چگالی بالا) در مقایسه با کلسترول LDL (لیپوپروتئین با چگالی پایین) افزایش یابد.

علاوه بر این، افرادی که از قبل مشکلاتی داشتند، پس از مصرف یک ماه آب میوه، شاهد کاهش سطح تری گلیسیرید، غلظت کلسترول و سطح LDL خود بودند.

آب انگور نارس نیز می تواند به رساندن مقادیر زیادی آنتی اکسیدان به بدن کمک کند. آنتی اکسیدان ها به دلیل توانایی آنها در مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد (که در بیماری هایی مانند سرطان نقش دارند)، طیف وسیعی از اثرات مفید بر روی بدن دارند.

گروهی از محققین که فعالیت آنتی اکسیدانی و محتوای فنلی کل عصاره انگور نارس را بررسی کردند، آن را منبعی کم هزینه و کاملا طبیعی از آنتی اکسیدان های رژیمی دانستند.