کفش کشتی نایک برای رفع خارپاشنه

جو باتلر گفت: “اولین متقاضی ما یک سنگین وزن دبیرستان ایلینوی بود.

” پدرش در زندان بود، او با مادربزرگش زندگی می کرد.

باتلر بزرگ همچنین داستان کشتی گیر دیگری با شرایط چالش برانگیز مشابه را ذکر کرده است که مجبور به پوشیدن کفش های کتک دار شده است.

کفش کشتی نایک در این ورزش بسیار پر طرفدار می باشد.

هر داستانی دلخراش تر از داستان قبلی بود.

Wrestle in my Shoes به شدت در حال رشد است.

Wrestle in my Shoes تمام ویژگی های یک سازمان خیریه تثبیت شده را دارد، از جمله وضعیت 501(3) c. و از مفهوم ساده ای که از یک کشتی گیر جوان نشأت می گیرد که نیازی را می دید و راهی مبتکرانه برای رفع آن پیدا می کرد، به رشد خود ادامه می دهد.

 

به گفته جو باتلر، ما در چهار سال گذشته حدود 200000 دلار کمک مالی کرده ایم. (این شامل بیش از 2000 جفت کفش و تشک کشتی به ارزش تقریبی 30000 دلار است.)

Wrestle in my Shoes خط تولید لباس خود را راه اندازی کرده است تا به جمع آوری بودجه برای پوشش هزینه های حمل و نقل و جابجایی کمک کند.

درآمد حاصل از فروش آن لباس به این معنی است که هیچ هزینه ای برای گیرندگان یا کسانی که تجهیزات را اهدا می کنند وجود ندارد.

اکنون که Wrestle in My Shoes به کشتی‌گیران خارج از ایالات متحده از جمله مکزیک، اسپانیا و بلغارستان کمک مالی کرده است، این مهم‌تر از همیشه است.

علاوه بر این، Wrestle in my Shoes اکنون می‌تواند کفش‌های جدیدی بخرد تا الزامات سایز خاصی را که از طریق اهدای کفش برآورده نشده‌اند، پر کند.

Wrestle in my Shoes اکنون کشتی گیران مشهوری دارد که به اطلاع رسانی درباره سازمان کمک می کنند، از جمله جردن باروز، جیک هربرت، و فرانک مولینارو … و همچنین تیم ملی زنان.

جوی باتلر با جیک هربرت جیک هربرت در مورد Wrestle in my Shoes و اینکه مشارکت او برای او چه معنایی دارد، صحبت کرد.

قهرمان دو دوره مسابقات NCAA برای Northwestern و المپیک 2012 به InterMat گفت: “جو باتلر نوع خاصی از افراد است.”

“سازمان او تماماً در مورد کمک به دیگران است و به کسانی که معمولاً فرصت کشتی گرفتن را ندارند، این فرصت را برای شرکت می دهد.”

هربرت ادامه داد: “همه اولین جفت کفش های کشتی خود را به یاد می آورند.

“این هدیه ای است که می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

دنیا به جو باتلرهای بیشتری نیاز دارد.

من خوشحالم که از او حمایت می کنم و در کفش های من کشتی می گیرم.”