کمبود دمپایی پلاستیکی ارزان عمده سبب افزایش قیمت آن شده است

دمپایی‌ها فقط برای هتل‌های پنج ستاره و تجربه‌های اسپا مقصد نیستند: یک جفت بالش کاملاً می‌تواند حس لوکس بودن را به زندگی روزمره در خانه بیاورد.

ما در مورد بهترین دمپایی پلاستیکی ارزان عمده مردانه و زنانه تحقیق کردیم و ویژگی‌هایی مانند راحتی، پشتیبانی، تطبیق پذیری در فضای داخلی و خارجی و استایل را در اولویت قرار دادیم.

برخی از انتخاب‌های ما به راحتی کاملاً دنج در خانه تکیه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر هم کشش دارند و هم ظاهری مناسب برای لباس‌های بیرونی نیز دارند.

Ugg می تواند یک برند قطبی کننده باشد اما بحث کمی وجود دارد که کفش های فوق العاده راحت و گرم را می سازد. شاید شما در حال حاضر در “Uggs عالی به نظر می رسند!”

اما حتی کسانی که فکر می‌کنند Uggs برای لباس‌های خیابانی شلخته به نظر می‌رسند، ممکن است مقاومت در برابر این دمپایی‌های فوق‌العاده راحت و محبوب که عمدتاً برای لباس‌های داخلی در نظر گرفته شده‌اند، سخت باشد.

آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها هستند، اما موجودی در رنگ و اندازه مورد علاقه شما ممکن است محدود باشد.

این دمپایی ها دارای رویه جیر و پوست گوسفند و زیره لاستیکی می باشد. پنجه گرد بسیار جادار است (اندازه آنها درست است)، و آنقدر گرم و دنج هستند که ممکن است نخواهید آنها را تا بهار درآورید حداقل.

چه زمانی دمپایی فراتر از دمپایی است؟ وقتی آنها این جفت فریب خورده از The North Face هستند که دارای ویژگی های بیشتری از آنچه فکر می کنید دمپایی ها باید داشته باشند.

آنها دارای عایق جدی و همچنین زیره های لاستیکی با کشش بالا هستند و از مواد بازیافتی ساخته شده اند. آنها علاوه بر راحتی در فضای داخلی، برای استفاده در فضای باز در شرایط ناهموار (و نه چندان ناهموار) راحت و همه کاره هستند.

این دمپایی کاملاً وگان به همان اندازه دنج است که رویه آن از جنس میکروفایبر است، روکشی مانند جیر و یقه ای از خز مصنوعی با احساس لوکس. بالش مموری فوم و پنجه گرد سخاوتمندانه ضریب راحتی را تقویت می کند و زیره انعطاف پذیر نیز کشش را ارائه می دهد.

این دمپایی های کشویی بسیار راحت هستند  و همچنین پایدار هستند. این دمپایی‌ها که از ضایعات بازیافت‌شده کفش‌های پشمی این برند (شامل ۶۰ درصد ضایعات پشمی استفاده‌شده مجدد و ۴۰ درصد پلی‌استر بازیافت‌شده) ساخته شده‌اند.

دارای زیره میانی فوق‌العاده نرم برای راحتی باورنکردنی هستند. آنها در چهار رنگ خاکستری، سفید، مشکی و صورتی عرضه می شوند.