گونی کنفی سنگری سبب روشن تر شدن رنگ برنج خواهد شد

وقتی کیف می خواهید، به دنبال داشتن گونی کنفی سنگری هستید که در شرایط بیرونی به خوبی نگهداری شود.

کنف یک انتخاب عالی است زیرا در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر قالب است. کنف همچنین به دلیل خواص ضد باکتریایی مناسب است، به این معنی که از رشد و گسترش باکتری ها جلوگیری می کند.

اکثر الیاف مصنوعی تولید شده در زمان حاضر حاوی مواد پتروشیمی مبتنی بر پلیمر هستند که بسیار سمی هستند.

در کنار آن، برای تولید چنین کیسه هایی نیاز به سوزاندن نفت خام، زغال سنگ و گاز است، فرآیندی که منجر به تخلیه منابع می شود.

تولید کیسه های کنف نیازی به چنین دخالتی ندارد و بنابراین بدون سم هستند، یک مورد مطلوب تر برای محیط زیست و سلامت ما.

کیسه‌های کنف نیز در ترکیب‌های متعددی مانند کنف + ابریشم یا کنف + پنبه تولید می‌شوند که منجر به تولید طیف وسیعی از اقلام کیسه‌ای می‌شود.

گونی

از آنجایی که رشد کنف یک کار گران نیست و تولید سریع با حداقل نیازهای رشد انجام می شود، محصول نهایی را می توان با سرمایه اندکی توسعه داد و در نتیجه کیسه هایی با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس خواهد بود.

چه کسی می گوید که کیسه های کنفی فقط ظاهری هیپی به شما می دهد؟ با تخصص دست ساز و طیف متنوع هنر مدرن، می توان طیف گسترده ای از ظاهرهای اصیل و خلاقانه را با تولید کیسه های کنفی طرح ریزی کرد.

راه‌های متعددی وجود دارد که کنف را به انتخاب مناسبی برای لوازم جانبی بعدی شما تبدیل می‌کند، هر سبک و مدی که ترجیح می‌دهید.

کیسه‌های کنفی را می‌توان در انواع مختلفی از جمله کیف‌های شانه، کوله‌پشتی، کیسه‌های بیس و غیره خریداری کرد.

در حالی که انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد، داشتن یکی که متناسب با نیاز شما باشد و مزایایی را در همه حساب‌ها ارائه دهد، انتخاب مناسبی است.