گچ فایبر گلاس که قابلیت چند بار مصرف برای یک بیمار را دارد

داشتن گچ سنتی برخلاف گچ فایبر گلاس برای چند هفته می تواند ناراحت کننده باشد. طبق اطلاعات کلینیک مایو، آنها توصیه می کنند:

مراقب باشید که آب زیادی روی آن نریزد. کمی مایع روی سطح ممکن است مشکلات بزرگی ایجاد نکند، اما اگر آب به داخل آن نفوذ کند، می تواند مواد را بشکند و پوست را تحریک کند.

هنگام نمایش یا حمام کردن، باید از چند کیسه پلاستیکی برای جلوگیری از خیس شدن آن استفاده کنید.

مگر اینکه پزشک چیز دیگری بگوید، باید اندام را در چند روز اول کمی بالا نگه دارید تا از تجمع مایع (ادم) جلوگیری کنید. آن را بالاتر از قلب خود نگه دارید.

در مورد روند نوشتن نام یا کشیدن نقاشی روی بازیگران بحث و جدل وجود دارد. حقیقت این است که در برخی موارد می‌تواند باعث تحریک پوست و تضعیف مواد شود.

گچ

این ماده مدرن تر است و به عنوان “گچ مصنوعی” شناخته می شود. روش قرار دادن کاملاً شبیه به روش قبلی است و خوشبختانه این روش تمیزتر است که می تواند به روشی منظم تر انجام شود.

با هر دو ماده، باید یک لایه پنبه را زیر گچ قرار دهید تا از پوست محافظت شود. علاوه بر این، داشتن گچ را راحت تر می کند. در برخی از کشورها به آن واتینگ می گویند و همچنین می تواند به عنوان عایق حرارتی عمل کند.

فایبرگلاس مزایای بیشتری هم برای پزشک و هم برای بیمار دارد. مهمترین آنها عبارتند از:

  • امکان تجسم بهتر استخوان ها در طول عکسبرداری با اشعه ایکس را فراهم می کند. این مهم است که ببینید شکستگی چگونه پیشرفت می کند. این فرآیند به عنوان ترمیم استخوان شناخته می شود.
  • وزن کمتری دارد و راحت تر است، بنابراین جابجایی آن آسان تر است.
  • برخی از آنها در برابر مقادیر متوسط آب مقاوم هستند، اما نباید بیش از حد در معرض آب قرار گیرند.
  • معمولا بادوام هستند.