زنی با سرامیک مرمر کف خورد شده شامی درست می کند

اگر چه بستگی به نوع دقیق و متریالی که انتخاب می‌کنید دارد، سرامیک مرمر کف می‌تواند بادوام، جذاب باشد و اگر یکی از آنها آسیب ببیند، ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشید.

که به جای پاره کردن کل آن، فقط یک بخش کوچک از کف را تعویض کنید. چیز و انتقال کل اتاق. به این دلایل، و از آنجایی که می‌توانید

سرامیک‌هایی را انتخاب کنید که در برابر رطوبت و دما مقاوم باشند و در عین حال به راحتی پاک شوند و تمیز شوند، سرامیک‌ها معمولاً در مناطقی مانند راهرو استفاده می‌شوند.

جایی که باید در برابر پاهای گل‌آلود و مرطوب مقاومت کنند. آشپزخانه هایی که می توانند بسیار مرطوب و مرطوب باشند.

حمام ها، که در نهایت می توانند در آب شنا کنند و نیاز به تمیز کردن منظم دارند.

سرامیک

اما، اگر هرگز برای سرامیک های کف خرید نکرده اید، ممکن است از طیف وسیعی از آنها که در دسترس هستند، از سرامیک های وینیل گرفته تا سرامیک های شیشه ای، شگفت زده شوید.

نمونه‌های ساده برای خرید ارزان هستند، نصب آن‌ها نسبتاً آسان است و در دسترس بودن و محبوبیت آن‌ها به این معنی است که انتخاب زیادی از رنگ‌ها و سبک‌ها برای انتخاب وجود دارد.

علاوه بر این، آنها به راحتی تمیز می شوند و برای آشپزخانه، حمام و راهرو مناسب هستند.

پرسلن یکی دیگر از مواد بسیار محبوب انتخاب است. بر خلاف سرامیک، به نظر می رسد مانند سنگ طبیعی است، که آن را به یک مکمل عالی برای کف آشپزخانه یا حمام تبدیل می کند.

به اندازه کافی بادوام است و به اندازه کافی در برابر آب و هوا مقاوم است که بتوان آن را در بیرون نصب کرد، بنابراین می توانید آن را در اطراف درب داخل و خارج از درب آشپزخانه خود نصب کنید.

نصب سرامیک های چینی نسبت به سرامیک دشوارتر است، با این حال، ممکن است بخواهید برای اطمینان از اینکه سرامیک ها شکسته نمی شوند و به درستی نصب می شوند، به متخصص مراجعه کنید.