مقایسه دو شوینده برتر پودر لباسشویی تست با مایع لباسشویی تست!

همچنین به ما می گویند: “به نظر من پودر شوینده بدتر از مایع شوینده می باشد؟

در واقع، یافتن ردی از مواد شوینده پودری آسان تر از مواد شوینده ای است که این دلیل بر دوز بیش از حد ماشین لباسشویی است که آبکشی ضعیفی دارد.

نقطه ضعفی که به طور مرتب در آزمایشات پودر لباسشویی تست ما مشاهده می کنید، اما حداقل منسوجات لکه دار به جای پوشیدن، به سبد لباس برمی گردند.

برعکس، عدم توجه به آثار شوینده مایع دلیلی بر عدم وجود باقیمانده نیست.

آنها می توانند بدون اینکه بتوانند روی منسوجات نفوذ کنند مطمئن نیستید که این ارجح باشد، یرا مایعات از دسته مواد شوینده هستند که پر از مواد آلرژی زا هستند.

شوینده پودری با غلظت بالا، مربوط به یک سال شوینده زیست محیطی است. مقرون به صرفه و بسته بندی شده در بسته بندی اکولوژیک، حاوی موادی با منشاء طبیعی است ساخت فرانسه کیسه 3 کیلوگرمی است.

پودر

چرا 1 سال لباسشویی؟
زیرا تنها با 10 گرم پودر در هر شستشو، می توانید تا 5.7 شستشو در هفته با این بسته 3 کیلوگرمی انجام دهید! این مقدار کمی بیشتر از میانگین خانوارهای فرانسوی است که 5 بار شستشو در هفته است.

این شوینده به دلیل نداشتن مواد افزودنی برای پوست های حساس ساخته شده است.
برای لکه‌های سخت، توصیه می‌کنیم قبل از شستشوی ماشین از صابون لکه‌بر Greenweez استفاده کنید یا یک قاشق چای‌خوری پرکربنات (لکه‌بر قوی) به آن اضافه کنید.

حداقل 1 سال پودر لباسشویی تو این کیسه هست! این شوینده که توسط شما مصرف کنندگان طراحی شده است، به لطف رأی به مشخصات، این شوینده با مواد طبیعی و روغن های گیاهی ارگانیک ساخته شده است.

بسیار غلیظ است: برای یک ماشین لباسشویی 5 تا 6 کیلوگرمی فقط 1 قاشق چایخوری انباشته کافی است. کیسه کرافت قابل کمپوست یا بازیافت است و برچسب ها از کاغذ بازیافتی ساخته شده اند.

محصول +:

  • لباسشویی با همکاری مشتریان ما ایجاد شده است.
  •  با روغن های گیاهی ارگانیک.
  •  بسیار غلیظ: 1 قاشق چایخوری انباشته برای هر شستشو.
  •  0% گلیسیرین.
  •  0% نانو ذرات.
  •  ساخت فرانسه.